לכל תעלומה אנחנו הכתובת

השאירו פרטים ונגיע לתשובה

    לכל תעלומה אנחנו הכתובת

    השאירו פרטים ונגיע לתשובה

      מכון פוליגרף מומלץ

      מציאת מכון פוליגרף מומלץ אינה חייבת להיות משימה מפרכת, אנו בחברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ נשמח לעמוד לשירותכם ולספק את התוצאות המקצועיות, איכותיות ומדויקות ביותר. פעמים רבות, חשיפתה של האמת היא משימה לא פשוטה כלל. אנשים בוחרים להסתיר מידע וצדדים באישיות שלהם. אך, במידה ואנו חותרים לחשוף את האמת כולה, אנו ככל הנראה נזדקק לשירותיו של מכון פוליגרף מקצועי אשר יוכל לספק את התוצאות האמינות ביותר.

      איך נאתר מכון פוליגרף מומלץ?

      קיימים מכוני פוליגרף רבים בארץ, כך שחשוב מאוד לוודא כי המקום אותו אתם בוחרים הוא באמת מכון פוליגרף מומלץ אשר מבצע את עבודתו על הצד הטוב ביותר ויכול לספק לכם תוצאות אמינות ומדויקות.

      • הכשרה – חשוב לוודא כי בוחן הפוליגרף הוכשר לעבודתו על ידי מקום אשר מוסמך לכך. אינדיקציה טובה לכך תהיה העובדה כי הבוחן יהיה חבר באיגוד בודקי הפוליגרף בישראל I.P.E.A או חבר באיגוד הפוליגרף האמריקאי A.P.A.
      • עבודה ברישיון – שימו לב כי המקום אותו אתם שוכרים לביצוע בדיקת הפוליגרף הוא מכון אשר פועל ברישיון, כך תוכלו להיות בטוחים כי כל הבדיקות יתבצעו על פי הכללים ויעמדו בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
      • ציוד מקצועי – מעבר לפן האנושי, חשוב לוודא כי המכון בו אתם בוחרים עושה שימוש בציוד חדיש ומכשור מתקדם. כך התוצאות של הבדיקה יהיו מדויקות יותר, ומסקנות מהן יוכלו להיות אמינות יותר ולהצביע על האמת בצורה טובה יותר.

      מתי עושים בדיקת פוליגרף?

      קיימות סיבות שונות לביצוע בדיקת פוליגרף במרכז. חלק מהמטרות הללו כוללות גם – בדיקה טרם קבלה לעבודה, בדיקה תקופתית לעובדים, העלאה בדרגה, חשד לעבירה ועוד. חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ מבצעת בדיקות פוליגרף מזה תקופה ארוכה ויעמדו גם לשירותכם במידת הצורך. אנו מקפידים על ביצוע מדויק של כל בדיקה תוך פיקוח קפדני ושוטף על עבודתם של כל החוקרים והבודקים אשר מהווים חלק מהצוות המקצועי שלנו.

      מכון הפוליגרף המומלץ

      במידה ואתם מחפשים אחר מכון פוליגרף מומלץ, אנו מזמינים אתכם להכיר את חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ. חברתנו מובלת על ידי שמעון כספי, אשר הינו בוגר קורס בודקי פוליגרף במכללה למנהל, ובעל ניסיון עשיר ורב שנים בביצוע חקירות ובדיקות פוליגרף לעובדים. כיום הוא חבר באיגוד הפוליגרף הישראלי (I.P.E.A) ומנהל את משרד החקירות.

      מי נעזר בשירותיו של מכון פוליגרף מומלץ?

      מכון פוליגרף מומלץ יהיה זה אשר מעניק את שירותיו בעבור מגוון אנשים מכל תחומי החיים אשר מעוניינים בחשיפת האמת במלואה. בין האנשים אשר עתידים בשלב כזה או אחר לפנות אל מכון פוליגרף נוכל למצוא גם את:

      • חברות וארגונים אשר מעוניינים לבחון לעמוק את המצבים הבאים:
        • מועמדים חדשים לעבודה במקומות בעלי נגישות לסחורה יקרה או מידע מסווג
        • בשעה שמתגלה גניבה או חבלה בעסק והחשד הוא כלפי העובדים
        • בדיקה תקופתית של אמינות עובדי החברה.
        • איתור הדלפות מידע מעסק או ארגון.
      • חברות ביטוח שזקוקות לביצוע בדיקת מהימנות תביעה.
      • בני זוג אשר מתמודדים עם חשדות בבגידה בקשר ביניהם.
      • ועוד…

      מכון הפוליגרף המקצועי והמומלץ ביותר, יהיה זה אשר בודקי הפוליגרף אשר מועסקים בו עברו את ההכשרה הנחוצה וכעת הינם חברים באיגוד הפוליגרף הישראלי (I.P.E.A). נקודה זו תהיה הסממן החשוב אשר יבטיח לכם כי פעילותו של המכון עומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר, אלו שיספקו בעבורכם את התוצאות המדויקות והמהימנות ביותר.

      בוחרים במבחן אמינות אפקטיבי ומדויק עם מכון פוליגרף מומלץ

      חשוב לציין כי התוצאות של בדיקת הפוליגרף ואיכותן תהיה תלויה רבות בבוחן הפוליגרף של החברה בו בחרתם. הוא יהיה זה אשר יבחן את התשובות והתוצאות אשר מתקבלות מהמכשיר ויאגד אותן למסקנה ברורה ומדויקות. כך למעשה תוכלו לאשש או להפריך את החשדות שלכם, ולאחר מכן לפעול בהתאמה לתוצאות הבדיקה לפי ראות עיניכם.

      צרו קשר עם חברת ש. כספי כבר היום והבטיחו את קבלת התוצאות המדויקות והאמינות מבדיקות הפוליגרף.

      שתף את המוצר

      אנחנו נתצפת בשבילך השאר פרטים ונפתור את התעלומה