לכל תעלומה אנחנו הכתובת

השאירו פרטים ונגיע לתשובה

    לכל תעלומה אנחנו הכתובת

    השאירו פרטים ונגיע לתשובה

      חקירה כלכלית גירושין

      גירושין הם תמיד תהליך מורכב ולעתים גם כזה שמעורבים בו רגשות קשים. על-מנת שתוכלו לצאת לדרך חדשה בלי פגיעה קשה מדי, חובה לוודא חלוקה מאוזנת של הנכסים וגיבוש הסדר כלכלי על בסיס תמונת מצב אמיתית. במקרים שבהם אחד מבני הזוג מרגיש כי הצד השני מסתיר נכסים ומידע מבטיחה חקירה כלכלית גירושין הוגנים. משרד חקירות ש. כספי אמונה על ביצוע חקירות כלכליות לקראת פרידה ועוזרת לך להגיע למשא ומתן, ובמידת הצורך גם לבית משפט או בית דין רבני, עם הוכחות חותכות לגבי המצב הכלכלי האמיתי של בן/בת הזוג.

      כיצד חקירה כלכלית גירושין משפרת את מצבך?

      בכל מקרה של חשד להתנהלות נכלולית של הצד השני, חשוב לפנות מידית לחוקר פרטי בצפון בעל ניסיון. חקירה כלכלית מקצועית משפרת את מצבך בדרכים הבאות:

      • תמונת מצב מלאה אודות כל הנכסים של בן/בת הזוג – כולל חשבונות בנק שאינם מוכרים לך, קופות גמל/ קרנות פנסיה, זכויות בביטוח, נדל"ן בארץ ובחו"ל, מניות כולל אופציות עתידיות ועוד.
      • איתור העברת רכוש לקרובי משפחה – אם לדוגמה הצד השני רשם עסק על שם קרוב משפחה שלו, על-מנת שההכנסות מהעסק לא ישויכו אליו למרות שהוא זה שהעסק שייך לו בפועל, ניתן לגלות זאת – באמצעות מעקבים, שליחת חוקרים שיעמידו פני לקוחות, וגם בעזרת טכנולוגיות מתקדמות.
      • חשיפת ניסיונות מרמה – בתיקי גירושין שמגיעים לערכאות שיפוטיות, ישנה חשיבות רבה לאמינות של שני הצדדים. כשחקירה יסודית חושפת ניסיונות להונות את בית המשפט, הוא יתייחס לכך בחומרה.

      חקירות מקצועיות על בסיס ניסיון רחב היקף

      כשאחד הצדדים מנסה להעלים חלק מהנכסים שצבר לאורך החיים המשותפים, התוצאה תהיה פגיעה כלכלית משמעותית בצד השני – גם בהסכם הגירושין ובחלוקה של הנכסים, וגם בקביעת דמי המזונות אם ישנם כאלה. במצבים אלה מאפשרת חקירה כלכלית גירושין הוגנים ומבטיחה את מיצוי האינטרסים המהותיים שלך. בחברת ש. כספי הצטבר ניסיון רחב היקף בחקירות מסוג זה, וכל אנשי המקצוע בראשותו של שמעון כספי, שעוסק בתחום מזה למעלה מ-30 שנים ועוד קודם לכן כיהן בתפקידים בכירים במשטרה, מצטיינים בחקר האמת תוך הבאה לידי ביטוי של שלל יכולות מקצועיות ואישיות רלוונטיות.

      חקירות כלכליות גירושין

      משרד לניהול חקירה כלכלית גירושין

      בישראל של שנת 2020, המידע הסטטיסטי בכל מה שנוגע לגירושין ולפירוק מערכות יחסים שיתופיות, ממשיך את מגמת העלייה המוכרת לנו עד מאוד. יותר ויותר זוגות מחליטים לפרק את החבילה ולצאת לחיים מאושרים וטובים יותר בפרק ב'. אבל יחד עם זאת, חלק לא מבוטל מתוך אותם הזוגות, יוצא אל תהליך הגירושין כאשר הזוגיות נמצאת במשבר עמוק ויש חוסר אמון ניכר בין הצדדים. במצב כזה, יכולה להעלות דרישה אצל אחד מבני הזוג לצאת אל חקירה כלכלית גירושין, שם ניתן למצוא מידע על אי סדרים כלכליים של בן הזוג השני – ולהביא אותם לידיעת בית המשפט במהלך הגירושין. למענה מקצועי, ניתן לפנות אל הצוות המקצועי של משרד חקירות ש.כספי.

      למה צריך חקירה כלכלית גירושין – לפי הפנייה לבית המשפט?

      רגע לפני שאתם פותחים תיק ברבנות, ורגע לפני שמתחילים כל הליכי הבירורים או חלוקת הרכוש, שווה לכם לעצור ולחשב את המסלול שלכם. מבחינה אישית, הפן הכלכלי אולי האתגר המורכב ביותר מבחינתם של ישראלים רבים שנמצאים בעיצומו של תהליך גירושים. כך שאם יש ספק אין ספק – רצוי לפתוח בעבודה של חקירה כלכלית גירושין, על מנת למצות את כל הזכויות הפיננסיות שלכם ולהיות בטוחים שהרכוש המשותף מחולק בצורה הכי שוויונית שיש. לעיתים רבות הדרישה לפתיחת חקירה כלכלית באה מצד האישה, אשר מעוניינת להבטיח את עתידה ולמצוא לעצמה ההסבר מזונות הוגן והולם.

      אבל, ככל ויש יותר שוויון כלכלי בין נשים לגברים, אנו רואים גם יותר ויותר מקרים של גברים שרוצים לוודא את מצבה הפיננסי של בת הזוג שלהם, לקראת תהליך הגירושים. עם ממצאי החקירה, ניתן לפנות אל בית המשפט על מנת למצוא הסדר מזונות שמחלק את הנטל בצורה שווה בין שני ההורים, לטובת הרווחה הנפשית, האישית והרגשית של הילדים המעורבים בתהליכי גירושים.

      היכרות עם כלל החומרים – לקבלת גט נכון לכם

      הגט הוא אולי המטרה הסופית, אבל גם חלוקת הרכוש והגדרת האחריות הכלכלית לגידול הילדים היא משימה חשובה מאוד. במידה ואתם רוצים לפתוח חקירה כלכלית גירושין, ניתן לפנות אל הצוות המקצועי של משרד חקירות ש.כספי, ואנו כבר נעזור לכם לבנות את התיק עם החומרים המהימנים והברורים ביותר. זאת ועוד, איתור נדלן, איתור רכבים, איתור בנקים, איתור עיסוק, איתור קשרים לחברות, איתור ביטוחים ועוד.

      שתף את המוצר

      אנחנו נתצפת בשבילך השאר פרטים ונפתור את התעלומה