לכל תעלומה אנחנו הכתובת

השאירו פרטים ונגיע לתשובה

    לכל תעלומה אנחנו הכתובת

    השאירו פרטים ונגיע לתשובה

      איפה כדאי לעשות בדיקת פוליגרף לעובד?

      כמעסיקים שעתידים להפקיד בידי העובדים שלהם, כספים, רכוש חברה יקר ומידע עסקי, יהיה זה לגיטימי לחלוטין לדרוש בדיקת אמינות. בדיקת פוליגרף לעובד פוטנציאלי שנמצא בהליך גיוס היא צעד שגרתי. בעבור רוב התפקידים הבכירים מועמדים מתבקשים לעבור בדיקת פוליגרף. רוב המועמדים משתפים פעולה עם הדרישה. בדיקות פוליגרף לעובדים מתבצעות בחברות מסוימות באופן שוטף במטרה לאתר מעשי מרמה. בכדי להבטיח שיתוף פעולה של העובדים יש לעגן מראש את הבקשה לפוליגרף בהסכם ההעסקה.

      גם עובד ישר כמו סרגל שיודע שאין לו כל סיבה לחשוש, חושש מעט לקראת בדיקת פוליגרף. לכם כמעסיקים יש את היכולת להפוך את החוויה כולה לנעימה יותר עם תמיכה מתאימה ובעיקר בבחירת חברת פוליגרף אמינה, מקצועית, יעילה ואדיבה. חברת ש.כספי יודעת לייצור אווירה רגועה בעבור כלל הנבדקים. בדיקות פוליגרף לעובדים מתבצעות באופן קבוע בעוד העובדים נהנים ממענה סבלני, רגוע ותומך.

      מסייע בסינון מועמדים

      בדיקות פוליגרף שמתבצעות כחלק מהליך סינון מועמדים כוללות שאלות בנושאי שימוש בסמים ואלכוהול, מרמה, גניבות, עבר פלילי, חובות, גניבת מידע תעשייתי ועוד. יש לכם זכות מלאה לוודא שהאדם שאתם עתידים להפקיד בידיו כספים ומידע רגיש אכן אמין. השאלות ומערך הבדיקה מותאמים לתפקיד הרלוונטי. בודק הפוליגרף מרכיב את רשימת השאלות יחד עם מנהלי הארגון.

      בדיקות פוליגרף תקופתיות לעובדים

      במקומות עבודה רבים בארץ ובעולם נהוג לבצע בדיקות פוליגרף רנדומליות תקופתיות. הבדיקות נועדו לבחון עובד מסוים לקראת קידום לתפקיד בכיר יותר, לאתר מעשי מרמה ולייצור הרתעה. כאשר העובדים יודעים שבדיקות פוליגרף אקראיות מתבצעות אחת לחודש הם חושבים פעמיים ואפילו 5 פעמים לפני שהם מבצעים עבירה כלשהי. בדיקת פוליגרף תקופתית לעובדים נחשבת ככלי הרתעתי מוצלח למניעת עבירות במקומות עבודה מכל הסוגים.

      בדיקת פוליגרף לעובד ספציפי

      אם אתם חושדים שעובד מסוים או קבוצת עובדים מעורבים בעבירת מרמה, בדיקת פוליגרף תספק לכם תשובות. במהלך בדיקת פוליגרף לעובד ניתן לשאול שאלות אודות מעשי מרמה שהעובד ביצע בעצמו וגם אודות מעשי מרמה שבוצעו על ידי עובדים אחרים. במקרים רבים העובדים אינם חולקים מיוזמתם מידע על מעשי מרמה שמתבצעים על ידי חבריהם לעבודה. צרו קשר עוד היום עם משרד החקירות של ש. כספי.

       

      שתף את המוצר

      אנחנו נתצפת בשבילך השאר פרטים ונפתור את התעלומה