לכל תעלומה אנחנו הכתובת

השאירו פרטים ונגיע לתשובה

    לכל תעלומה אנחנו הכתובת

    השאירו פרטים ונגיע לתשובה

      חוששים שהעובד שלכם ביצע עבירה?

      עובד חדש בעסק שלכם הוא לא רק אדם שיכול לעזור לכם לקדם את האינטרסים של העסק, אלא גם איש מקצוע שמשתלב בהוויה של החברה ונחשף למידע חשוב מאוד בנוגע להתנהלות היומיומית שלכם. לכן עובד חדש הוא אדם שאתם חייבים לסמוך עליו במאת האחוזים ולהרגיש בנוח להפקיד בידיו משימות משמעותיות של העסק. בתהליכי גיוס רגישים או מורכבים, השימוש באמצעים כמו בדיקת פוליגרף לעובד, הוא שימוש מאוד נפוץ שמתאים לסטנדרט המקצועי שאתם רוצים לייצר, גם כלפי חוץ אבל גם ובעיקר כלפי פנים אל מול צוות העובדים שלכם. כלומר הפנייה לעזרתם של אנשי הצוות של משרד החקירות ש.כספי, היא החלטה שתעזור לכם לתכנן הליך גיוס מקצועי ורשמי הרבה יותר, המבוסס על עקרונות מקצועיים בתחום החקירות.

      הזמנת בדיקת פוליגרף לעובד – כשיש לכם חשש סביר לעבירה

      אף על פי שהרבה מבעלי העסקים מזמינים בדיקת פוליגרף לעובד לקראת הכניסה לחברה, יש לא מעט סיטואציות שבהן אתם תרצו להזמין שירותי בדיקת פוליגרף לעובד גם כאשר העובד הוא כבר חלק אינטגרלי מהצוות. אם למשל יש לכם חשדות דיי מבוססים על התנהלות לא תקינה בקרב צוות העובדים שלכם, כזו שפוגעת בארגון ויכולה להשפיע על ההתנהלות שלכם לאורך שנים ארוכות, אין מנוס מאשר בדיקה מעמיקה ומקיפה. בדיקה כזאת לא צריכה לקחת שנים ולא חייבת לאתגר את כל אנשי המקצוע בחברה שלכם. בוודאי לא אם יש לכם גישה לשירותי בדיקת פוליגרף לעובד ואתם משלבים חוקר פרטי מיומן ומנוסה, שיכול להציע לכם שירות חקירה המבוסס על תכנון מוקפד של כל שלבי הדרך.

      ניהול הליך שימוע המבוסס על תוצאות הבדיקה

      ביחד עם הצוות המקצועי של משרד החקירות ש.כספי אפשר לבנות את התיק שלכם ולהבטיח שיהיו לכם ראיות מספקות כדי לעצור התנהלות לא תקינה במקום העבודה או כדי לבחור עובדים שיכולים להתאים לסגנון המקצועי של העסק שלכם. כך שחשוב לכם לקחת את ההחלטה הזאת בלב שלם, ולהיעזר בידע המקצועי של הצוות שלנו, כדי לבחור נכון את הצעדים שלכם. המשרד עוסק בכל סוגי בדיקות הפוליגרף עשרים וחמש שנה וחבר באיגוד בודקי הפוליגרף בישראל i.p.e.a

      שתף את המוצר

      אנחנו נתצפת בשבילך השאר פרטים ונפתור את התעלומה