לכל תעלומה אנחנו הכתובת

השאירו פרטים ונגיע לתשובה

    לכל תעלומה אנחנו הכתובת

    השאירו פרטים ונגיע לתשובה

      חושדים בעובדים שלכם?

      אי אמירת האמת היא דבר שמאפיין לא מעט אנשים, בעיקר כאלו שיש להם מה להסתיר ורוצים להתגונן או להגן על מידע מסוים. לא פשוט להתמודד עם אנשים שלא אומרים את האמת, בוודאי אם אתם צריכים לנהל איתם מערכות יחסים מקצועיות או אישיות, בעלות משמעות עמוקה. אך יחד עם זאת, לפעמים אין ברירה אחרת אלא לפנות לאמצעים טכנולוגיים כדי לוודא שאתם עובדים מול אנשים שדוברים אמת. אחת הדרכים הכי טובות לוודא שהאדם מולכם מדבר אמת, היא פשוט לבצע בדיקת פוליגרף במכון פוליגרף אמין ומהימן, כמו מכון הפוליגרף של חברת ש. כספי. אנו מציעים שירותי בדיקת פוליגרף על בסיס שנים רבות של ניסיון בתחום, כמו גם עמידה בסטנדרט מקצועי גבוה, לאורך כל שלבי הבדיקה, כמו כן משרדנו חבר באיגוד בודקי הפוליגרף בישראל i.p.e.a

      מתי צריך לבצע בדיקת פוליגרף לעובדים?

      הסיבה שבגללה אתם יכולים לרצות לבצע בדיקת פוליגרף, יכולה לבוא לידי ביטוי בכל מיני שלבים בחיים. למשל, לא מעט מעסיקים יבקשו לבצע בדיקת פוליגרף לצוות העובדים שלהם כאשר מתגלה כי בתוך בית העסק התרחש אירוע חמור. בין אם מדובר על אירוע אלימות ובין אם מדובר על גניבה והעלמה של כספים או חומרים חשובים של בית העסק, המנהלים צריכים לדעת מי האחראי ברמת ודאות יחסית גבוהה. בדיקת פוליגרף מייצרת את רמת הוודאות הזו, ואפילו יכולה לעזור לכם להגיע לחשודים פוטנציאליים נוספים. כך שיש לכם אינטרס לבצע בדיקת פוליגרף לעובדים, בוודאי אם התרחש בחברה שלכם אירוע יחסית בעייתי, שדורש תשומת לב מיוחדת.

      תהליך גיוס נכון – מייצר לכם עובדים אמינים ונאמנים

      באותה נשימה, בבתי עסק רבים יש דרישה ראשונית לעבור בדיקת פוליגרף, עוד לפני שהם מתקבלים לעבודה בבית העסק. דרישה כזו, מסננת את המועמדים הבעייתיים ומאפשרת לכם לעבוד עם אנשים שהם מלכתחילה אנשים אמינים. אז כן, אתם יכולים להשקיע בתהליך גיוס מעמיק, שנותן לכם בדיקת רקע רחבה על העובד. ולשם כך להיעזר בידע ובניסיון של אנשי הצוות המקצועיים של חברת ש. כספי. והכל בשביל לייצר סביבת עבודה מקצועית ומועילה הרבה יותר לחברה שלכם. משרדנו עוסק בכל סוגי בדיקות הפוליגרף ובתחום כבר 25 שנים. מחפשים חוקר פרטי בצפון? הגעתם למקום המתאים.

      שתף את המוצר

      אנחנו נתצפת בשבילך השאר פרטים ונפתור את התעלומה