לכל תעלומה אנחנו הכתובת

השאירו פרטים ונגיע לתשובה

    לכל תעלומה אנחנו הכתובת

    השאירו פרטים ונגיע לתשובה

      משרד חקירות פרטי הוא לא עסק של מה בכך

      בשנים האחרונות חלה עלייה מתמדת בשיעור הפשיעה בארץ. בין אם מדובר בפשעים תאגידים, או שוד פיזי, הבטיחות הבסיסית של האדם הפשוט נפגעת. בזמנים אלו, הצורך של משרד חקירות פרטי הופך להיות דחוף מאוד. בין אם מדובר בבדיקת רקע של עובדים בחברה שלכם או בבדיקה לפני נישואין של בן הזוג שלכם, חוקרים פרטיים הפכו להיות מהותיים בשמירה על הבטיחות הכללית של הציבור. מנגד, מכיוון שפעולות חקירה פרטיות מצדיקות חיפוש מעמיק בחייו של הנבדק, לתהות אם זה חוקי או לא זה טבעי לחלוטין. אך יש לקחת בחשבון כי פתיחת משרד חקירות פרטי הוא לא תהליך של מה בכך, כאשר משרד החקירות של ש.כספי הוא בעל כל האישורים ומסמכים הנדרשים לצורך ניהול מקצועי ומוסמך של משרד חקירות פרטי מצליח.

      פניה לשירותיו של משרד חקירות פרטי- האם זה חוקי?

      זה חוקי לחלוטין עבורכם לשכור חוקר פרטי לכל צרה שאתם עלולים להתמודד איתה בחייכם הפרטיים או המקצועיים. שום חקיקה או חוק לא מונעים מחוקר פרטי לערוך חקירות בארץ. אך יש לקחת בחשבון כי משרד חקירות כפוף לחוקים מאוד ברורים וכי ישנם מגבלות ברורות מאוד שאליהם אסור לחוקר הפרטי לעבור:

      • התחזות לשוטר- למרות שאחוז גבוה של חוקרים פרטיים הם שוטרים או אנשי צבא לשעבר, במהלך חקירה, בלש פרטי לעולם לא יוכל להתחזות לשוטר או לכל נציג חוק. זה אסור בתכלית האיסור. בעת ביצוע תפקידו, חוקר פרטי פועל כאזרח ולא כנציג החוק.
      • האזנת טלפון – בניגוד למה שמוצג בדרמות פשע בטלוויזיה, האזנת טלפון לא חוקית היא פשע חמור, ואם חוקר פרטי מתרפק על כך ללא צו חיפוש הוא עלול למצוא את עצמו בבעיות משפטיות ואף לעונש מאסר.
      • הסגת גבול לשטח פרטי – הסגת גבול לשטח פרטי היא עוד עבירה חמורה שאף חוקר פרטי אינו יכול לבצע. במהלך החקירה, בלש לא יכול להיכנס לביתו של מישהו או לכל שטח פרטי ללא רשותו של הבעלים לאסוף ראיות. זה לגמרי לא חוקי בעיני החוק.

      משרד חקירות פרטי חייב לעמוד בכל דרישות החוק כדי לספק ללקוחותיו מענה אמין ומקצועי. חוקרים פרטיים של משרד החקירות ש.כספי בקיעים בחוקים הנדרשים, יבצעו את עבודתם נאמנה, תוך שמירה על החוקים הבסיסיים, על אמינות ללא דופי ודיסקרטיות מירבית. השאירו פרטים, ומשרד החקירות ש.כספי יצרו אתכם קשר בהקדם.

      שתף את המוצר

      אנחנו נתצפת בשבילך השאר פרטים ונפתור את התעלומה