לכל תעלומה אנחנו הכתובת

השאירו פרטים ונגיע לתשובה

    לכל תעלומה אנחנו הכתובת

    השאירו פרטים ונגיע לתשובה

      מתי כדאי לבצע חקירה כלכלית?

      חקירות כלכליות נועדו לאתר מידע אודות הכנסה של אדם מסוים או רכוש שנמצא ברשותו. אם אתם מעוניינים לגלות את האמת לגבי מצבו הכלכלי של אדם מסוים – דרוש לכם חוקר כלכלי. חברת ש.כספי מתמחה בביצוע חקירות כלכליות במגזר העסקי, הפרטי והמוסדי. אם אתם מבקשים לאמת בסתר מידע שקבלתם אודות מצבו הכלכלי של בן זוג פוטנציאלי או שותף לעבודה – חברת ש.כספי תדע לאתר בעבורכם את המידע הדרוש בדיסקרטיות.

      1. מקרה בו אדם שחייב לכם כסף מצהיר על היותו חדל אמצעים
      2. הסתרת נכסים במהלך הסכם גירושין
      3. חתימה על הסכם ממון לקראת נישואין
      4. התחלת שותפות עסקית

      כיצד מתבצעות החקירות?

      יום עבודה של חוקר כלכלי כולל גם עבודה משרדית וגם עבודת שטח. החוקר פועל לאיתור מושא החקירה ובוחן רישומים של כלי רכב ונכסים. החקירה תכלול גם איתור של חשבונות בנק בארץ ובחו"ל, איתור מקורות הכנסה (משכורות ותשואות מנכסים), איתור קצבאות ביטוח, איתור קופות חיסכון ותכניות חיסכון, חיפוש אחר תיקי הוצאה לפועל בעבר ובהווה. משרד חקירות ש.כספי מסוגל לאתר גם נכסים שהוברחו לחו"ל למטרת הסתרה.

      חשוב להדגיש שחוקרים פרטיים מחויבים לכללי האתיקה של המקצוע ולחוק. חוקר כלכלי אינו רשאי לעבור החוק בשביל לאסוף מידע. החקירות מתבצעות על בסיס עבודת חקירה חוקית לחלוטין.

      מי מזמין את חקירות כלכליות?

      פנייה אל חוקר כלכלי נפוצה במגזר הפרטי במקרים בהם אדם מעוניין לגלות את האמת אודות מצבו הכלכלי של בן זוג עתידי. חקירות כלכליות נפוצות גם לקראת נישואין וגם לקראת גירושין. חשוב להדגיש שהחקירה מתבצעת תוך שמירה על דיסקרטיות מלאה. משרדי ממשלה ושאר גופים פיננסיים, עסקיים או מוסדיים מזמינים חקירות כלכליות בכדי לקבוע יכולת כלכלית של אדם שחייב להם כספים. שותפים עסקיים מזמינים חקירה בכדי לוודא שהאדם שהם עתידים להפוך לשותף עסקי אכן מספר את האמת לגבי מצבו הכלכלי.

      כיום כאשר כולנו מכירים סיפורים על מעשי מרמה ונוכלים שגזלו מאנשים נבונים סכומי עתק, לא כדאי למהר להתחייב לקשר אישי או עסקי מבלי לאמת תחילה את הדברים באמצעות חוקר פרטי.

       

       

      שתף את המוצר

      אנחנו נתצפת בשבילך השאר פרטים ונפתור את התעלומה