לכל תעלומה אנחנו הכתובת

השאירו פרטים ונגיע לתשובה

    לכל תעלומה אנחנו הכתובת

    השאירו פרטים ונגיע לתשובה

      מעקב אחר בן זוג בוגד

      כיצד ניתן לתפוס בן זוג בוגד?

      מעקב אחר בן זוג בוגד נדרש כאשר קיים חשד לבגידה. המידע עשוי להוביל לקבלת החלטות שונות כולל אופרטיביות. המעקב נעשה בשיטות שונות. החוקר הפרטי עושה שימוש במכשירים ואמצעים שונים. חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע חשוב.

      מעקב אחר בן זוג בוגד בדרכים חוקיות

      מעקב אחר בן זוג בוגד נעשה לאחר פגישה עם בן/בת הזוג החושד. ראשית, הוא ירצה להבין מדוע החשדות צפים ועולים ואם יש סימנים מקדימים. למשל, שיחות טלפון מוסתרות, היצמדות למכשיר הטלפון הנייד, היעלמויות בלתי מוסברות בתדירות רבה ביחס לעבר מהבית, ריחות וסימנים אחרים על בגדים, הוצאת כספים רבים מדי בכרטיסי אשראי, התנהגות שונה מהעבר המלווה בהתלהבות ובשיפור הופעה חדש ועוד. לאחר אימות כל אלו ירצה החוקר לקבל מידע על שגרת חיי בן הזוג, מקום עבודתו, תחביביו ועיסוקיו ועוד. השיטה המקובלת, הינה מעקבים רגליים ורכובים, תצפיות הנערכים לאורך שעות מסוימות או סביב השעון.  הרצון הוא לעקוב אחר האובייקט כל העת, ובמקרים רבים, נדרשים מספר עוקבים המחליפים אלו את אלו. משתמשים במבחר אביזרים וכלים כמו: משקפות, מצלמות, מכשירי הקלטה ועוד. המעקבים הרכובים ייעשו על כלי רכב שונים.

      איסוף מידע בדרך חוקית

      חוק כבוד האדם וחירותו מגביל את האפשרויות. יש צורך לאסוף את המידע תוך כדי שמירה על חוק זה המונע למעשה חדירה לפרטיותו של האדם. למשל: לא ניתן לצלם ולהביא הוכחות מתוך חדר בו מתקיים המפגש. אלא, רק להביא תיעוד וצילום לפני כניסת האנשים לצימר ולאחריה. בנוסף, איסור להקליט באופן לא חוקי וכדומה. הדו"ח יכלול תיאורים, תמונות, סרטונים ועוד.

      שירות איכותי ממומחים

      חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ, שירותים נלווים קשורים, דו"חות היכולים לסייע לתביעה, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחות בתחום, ממתן שירות איכותי ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישמחו להעמיד את יכולותיהם וכישוריהם לטובת נוספים.

      מעקב אחר בן זוג בוגד בדרכים חוקיות

      שתף את המוצר

      אנחנו נתצפת בשבילך השאר פרטים ונפתור את התעלומה