לכל תעלומה אנחנו הכתובת

השאירו פרטים ונגיע לתשובה

    לכל תעלומה אנחנו הכתובת

    השאירו פרטים ונגיע לתשובה

      חקירות פרטיות

      חקירות פרטיות נדרשות על ידי אנשים פרטיים, עסקים, מוסדות ציבור וממשל ועוד. ניתן למצוא חקירות בתחום הכלכלי, הבין אישי, חקירות סייבר, בינלאומיות ועוד. הצורך בכל המקרים הנ"ל הוא לספק מידע סמוי שהלקוח מתקשה להשיגו. המידע המובא יכול לסייע רבות לקבלת החלטות ודרכי פעולה אפשריים. חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רלוונטי.

      חקירות פרטיות – איסוף מידע בדרכים שונות

      חקירות פרטיות מתבצעות בדרכים שונות להשגת המידע המבוקש. אחת הפופולאריות ביותר היא מציאתו במאגרי מידע שונים. שיטות אחרות הן באמצעות מעקבים סמויים, תצפיות, הקלטת שיחות, האזנות סתר, התקנת מצלמות נסתרות בתוך מבנים ועוד. צריך להדגיש כי כל המידע חייב להיאסף בדרכים חוקיות. חוקר שאינו פועל על פי החוק עלול להיתבע על עבירה פלילית ורישיונו עלול להילקח. מידע כזה אף לא מוכר בבתי משפט. החוקרים משתמשים בציוד מתוחכם הכולל משקפות ומצלמות עם עדשות הרואות למרחק, מכשירי הקלטה זעירים מוסתרים בתוך חפצים, מיקרופונים, ובמקרים רבים, גם סוגי תחפושות המסייעות להן להיטמע בתוך ציבור מסוים. חקירות כלכליות מתמקדות באיסוף מידע על חייבי כספים לבנקים, על אזרחים המתחזים לנכים בפני ביטוח לאומי, לטובת קבלת מידע על שותף עסקי לעתיד ועוד. חקירות אישיות מתמקדות, לרוב, בבגידות אפשריות.

      הגשת דו"ח מפורט

      הדו"ח המפורט מוגש תחת סעיפים שונים וכולל מלל, תמונות, תמלילי שיחות מוקלטות ועוד. מקבלו יכול לנהוג על פי ממצאיו בדרך המתאימה לצרכיו. במקרים חשובים הוא אף מסייע לבצע פעולות אסטרטגיות כמו כניסה לשותפות נחשקת, החלטה על גירושין ועוד. גם חשדות שהופרכו בחקירה מסייעות בנסיבות רבות. כך, שכדאי להשקיע בנושא.

      חברת חקירות פרטיות ידועה

      חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ, שירותים נלווים, דו"ח מהימן היכול לשמש אסמכתא בתביעות, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים בין היתר ממתן שירות מעולה ללקוחות רבים לאורך זמן. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת שברשותם ואת יכולותיהם וכישוריהם לטובת נוספים.

      חקירות פרטיות, דיסקרטיות ומקצועיות

      חקירות פרטיות מחירים

      חקירות פרטיות מחירים נקבעים על פי סוגי החקירות ומהותן. ניתן למצוא חקירות פרטיות, אישות, כלכליות ואחרות. הן נועדו להשגת מידע נסתר שאינו מצוי בידי המזמינים ואין להם סיכוי להשיגו בדרכים אחרות. החוקרים משתמשים באמצעים שונים להשגת החומרים הנדרשים. חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רלוונטי.

      חקירות פרטיות מחירים מקובלים בשוק

      חקירות פרטיות מחירים מקובלים יהיו אטרקטיביים ללקוח הנזקק להם. הלקוחות הינם אנשים פרטיים, בעלי עסקים, מוסדות ציבור וכדומה. חקירות כלכליות נדרשות, בין היתר, להשגת מידע על עובד החשוד במעילה או בשאיבת מידע לצורך ריגול תעשייתי, יש מקרים בהם איש עסקים רוצה מידע על תוכניות אופרטיביות של מתחרה בשוק. במקרים אחרים, רוצה בנק לקבל מידע על נכסים המצויים ברשות חייב כספים ועוד. חקירות אישות ופרטיות מתמקדות בגילוי בגידות, בהסתרת מידע על רכוש משותף השייך לשני בני הזוג ועוד. המידע מושג על ידי חיפוש במאגרי  מידע, מעקבים, תצפיות, התקנת  מכשירי הקלטה ו/או מצלמות במבנים, האזנות סתר וציתות ועוד. כן, עושים שימוש במשקפות, במצלמות, במכשירי הקלטה ועוד. כל המידע מושג בדרכים חוקיות על מנת שיוכל לשמש כאסמכתא בעת תביעות ובבתי משפט. חוקר שפועל שלא לפי החוק מסתכן בתלונה על עבירה פלילית ובעונש קשה.

      קבלת דו"ח מסודר ומקיף

      דו"ח מפורט כולל תיאורים כתובים, תמונות, סרטונים, תמלילי שיחות מוקלטות ועוד. לקוח יכול לעשות בו שימוש כרצונו ולקבל על פיו החלטות מעשיות ואפילו אסטרטגיות. כך למשל, החלטה על פירוק נישואין, על כניסה למיזם עסקי או נסיגה ממנו, על פיטורי עובד שמעל, על הטלת עיקול על נכס שהתגלה במהלך הבדיקה ועוד. גם מידע השולל חשדות יכול לסייע רבות.

      קבלת שירות מחוקרים מיומנים

      חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, שירותים משלימים, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי רישיון לעיסוק בפעילותם ובעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מהתמחות בתחום, ממתן שירות איכותי ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הם ישרתו בשמחה אחרים.

      חקירות פרטיות מחירים

      שתף את המוצר

      אנחנו נתצפת בשבילך השאר פרטים ונפתור את התעלומה