לכל תעלומה אנחנו הכתובת

השאירו פרטים ונגיע לתשובה

    לכל תעלומה אנחנו הכתובת

    השאירו פרטים ונגיע לתשובה

      טיפים להכנה נכונה עבור בדיקת פוליגרף

      אם קבלתם דרישה לעבור בדיקת פוליגרף בפעם הראשונה בחייכם החששות שלכם מובנים לחלוטין. אנחנו כאן בשביל לספק מידע ראשוני ולענות לכל השאלות. לאחר שתדעו יותר על בדיקות פוליגרף תגיעו אל הבדיקה רגועים הרבה יותר. חברת ש,כספי מתמחה בבדיקות פוליגרף מכל הסוגים ובחקירות פרטיות. אם אתם מחפשים גורם מקצועי ואמין שיבצע בעבורכם בדיקת פוליגרף – חייגו אל ש.כספי כבר עכשיו.

      טיפים להצלחה בבדיקת פוליגרף

      בדיקות פוליגרף מעוררות ברובנו באופן טבעי תחושות של לחץ, חרדה והתרגשות. אלו שיש להם מה להסתיר פוחדים שהאמת תתגלה. דוברי אמת חוששים שהפחד מהבדיקה יציג אותם כשקרנים. הסוד להצלחה בבדיקת פוליגרף הוא קבלת מידע אמין ככל האפשר. אם תדעו מה בדיוק מצפה לכם, תהיו הרבה יותר רגועים והבדיקה תהיה מדויקת יותר.

      לישון טוב בלילה לפני בדיקת פוליגרף

      אין ספק שכאשר ממתינה לכם בדיקת פוליגרף בבוקר ההתרגשות עלולה להקשות על הירדמות מהירה. בכל זאת, כדאי לעשות כל מה שניתן בכדי להירגע ולישון 5-6 שעות לפחות לפני הבדיקה. עייפות קיצונית עלולה לחבל בתוצאות של הבדיקה. כדאי להקפיד גם לא להגיע אל הבדיקה רעבים. תחושת הרעב תשבש את הריכוז שלכם ובהתאם גם את הבדיקה.

      ריכוז במטרה

      מצב הרוח שלכם במהלך הבדיקה עלול להשפיע על התוצאות. על כן, נסו להשאיר בבית דאגות שלא קשורות לבדיקה. הקפידו שלא לחשוב במהלך הבדיקה על בעיות בזוגיות או דאגות כלכליות. היו מקרים בהם דאגה מפני קבלת דוח חנייה השפיעה על תוצאת הבדיקה. הקפידו להתרכז בבדיקה והשיבו לכל השאלות בצורה מדויקת וברורה ככל האפשר.

      תזוזות מיותרות של הגוף עשויות לגרום לשיבוש של הממצאים. נבדקים שממשיכים לנוע שלא לצורך גם לאחר בקשה של הבודק לחדול מכך עלולים למצוא עצמם מואשמים בניסיון לשיבוש הבדיקה.

      איך מתכוננים לבדיקת פוליגרף?

      אין צורך בהכנה לקראת הבדיקה ואין כל תועלת בניסיונות להכין תשובות מראש. בודק הפוליגרף יסביר לכם את כל מה שצריך לדעת במקום. הימנעו ממדריכים שמבטיחים ללמד אתכם אין לרמות את מכשיר הפוליגרף. ניסיונות לשבש את הבדיקה יגרמו להארכתה ולפגיעה באמינות של ההליך כולו.  שימוש בתרופות הרגעה מיותר לחלוטין ועלול להתפרש כניסיון להסתיר את האמת.

      שתף את המוצר

      אנחנו נתצפת בשבילך השאר פרטים ונפתור את התעלומה