לכל תעלומה אנחנו הכתובת

השאירו פרטים ונגיע לתשובה

    לכל תעלומה אנחנו הכתובת

    השאירו פרטים ונגיע לתשובה

      כך תשמרו על הגינותם של העובדים בחברה

      פוליגרף הוא מכשיר המכונה בדרך כלל "גלאי שקר". הפוליגרף עצמו הוא אוסילוסקופ רב-ערוצי, אשר רושם את השינויים הכי לא משמעותיים בפסיכופיזיולוגיה של האדם. על פי תוצאות בדיקת הפוליגרף, ניתן לקבוע את אופיו ונטיותיו של הנבדק. בעזרת מכון פוליגרף מומלץ, תוכלו לנתר את תגובתו של אדם לשאלה הנשאלת, ובכך לקבוע את רצונו להסתיר את האמת מהאנשים סביבו. חיישני הרגישות של הפוליגרף רושמים את התגובות הרגשיות של גוף האדם כמו שינויים בנשימה, לחץ דם, שינויי טמפרטורה, דופק ועוד, ומעבירים את המידע המתקבל לחוקר הפרטי המוסמך.

      מכון פוליגרף מומלץ- מדוע לבצע מבחן פוליגרף בארגון?

      אם יש לכם תהיות או שאתם מטילים ספק בכנותם של העובדים, אז אחת האפשרויות הטובות ביותר תהיה לפנות למשרד החקירות של ש.כספי. מומחי המשרד, בעזרתו של מכון פוליגרף מומלץ, יסייעו לכם לבדוק מועמדים לעבודה, ועובדים קיימים על אפשרות לביצוע גניבה או פעולות הונאה, וכן יסייעו בביצוע חקירות פנים ארגוניות.

      המצבים הנפוצים ביותר שבהם מתבצעת בדיקת פוליגרף בארגונים הם

      בדיקת מועמדים בעת הגשת מועמדות לעבודה:

      כל המעסיקים, כאשר מחפשים ומגייסים עובד חדש, שואפים להבטיח בטיחות בארגון שלהם. אם אתם רוצים להיות בטוחים במאה אחוז באמינות העובד העתידי, לא יהיה מיותר לבדוק את המועמד בעזרת מכון פוליגרף מומלץ. בעת עריכתו של מבחן הפוליגרף על ידי חוקר פרטי מוסמך, יישאל העובד הפוטנציאלי את כל השאלות הנדרשות: על מקום העבודה הקודם, מטרת העסקה בחברה שלכם ועוד. הבדיקה מתבצעת בהסכמו של העוד בלבד, לאחר מכן, מתגבשת חוות דעת כתובה ומועברת באופן אישי ללקוח.

      בדיקות תקופתיות של עובדים קיימים לגניבה, חשיפת סודות מסחריים ועוד:

      אם אתם חושדים במי מעובדיכם בחשיפת סודות מסחריים, או בגניבה, אל תהססו ואל תחקרו בעצמכם, הדרך הטובה ביותר היא לפנות לעזרת מכון פוליגרף מומלץ, ומשרד החקירות של ש.כספי, אשר יסייעו לכם בכך. בנוסף, בדיקות פוליגרף תקופתיות של עובדים קיימים יחדירו בהם הגינות ויחס אחראי כלפי מקום העבודה.

      המומחים של משרד החקירות ש.כספי תמיד מוכנים לערוך בדיקת פוליגרף לצוות הארגון שלכם ולתת מענה מקיף ומדויק לשאלות המוצגות!

      שתף את המוצר

      אנחנו נתצפת בשבילך השאר פרטים ונפתור את התעלומה