לכל תעלומה אנחנו הכתובת

השאירו פרטים ונגיע לתשובה

    לכל תעלומה אנחנו הכתובת

    השאירו פרטים ונגיע לתשובה

      הדברים שחשוב לבדוק לפני הזמנה של פוליגרף

      אם אתם זקוקים לאישור שהאדם שמולכם אכן דובר אמת – בדיקת פוליגרף פרטית אצל ש.כספי היא התשובה. בדיקות פוליגרף פרטיות הן כלי שימושי לחשיפת בגידה במערכת יחסים, הסתרת כספים במהלך הליך גירושין, שימוש בסמים, הימורים ועוד. עם מכשיר פוליגרף חדיש ובודקים מיומנים האמת נחשפת במלואה. בדיקת פוליגרף פרטית שמתבצעת נכון מגיעה לרמת מהימנות של 98%.

      איך מזמינים בדיקת פוליגרף?

      בעבור בדיקות פוליגרף פרטיות יש להרכיב רשימת שאלות שתואמת את המאפיינים של המקרה. קיימת חשיבות רבה לשיתוף פעולה שלכם בעריכת השאלות. המטרה הסופית היא רשימת שאלות ברורות וחד משמעיות. בודק הפוליגרף משוחח עם מזמין הבדיקה, מקבל ממנו מידע רלוונטי, נותן את חוות דעתו על רשימת השאלות וקובע מועד לבדיקה. כל עוד עורכים נכון את השאלה אפשר לשאול בבדיקות פוליגרף את כל סוגי השאלות.

      מהלך בדיקת פוליגרף פרטית

      כמזמיני הבדיקה אתם רשאים ללוות את הנבדק אל הבדיקה אך לא תורשו להיכנס אל החדר ולהיות נוכחים בבדיקה עצמה. בודק הפוליגרף מוודא את הזהות של הנבדק, מסביר לו אודות הבדיקה ומפעיל את מכשיר הפוליגרף. השאלות בבדיקת פוליגרף הן שאלות קצרות שהנבדק נדרש לענות עליהן לחיוב או שלילה. השאלות נשאלות במספר סבבים עם הפסקה של מספר דקות בין סבב לסבב. לאחר השלמת כל הסבבים הנבדק עוזב את המכון ובודק הפוליגרף מנתח את הנתונים. דוח עם תוצאות הבדיקה יועבר בהקדם אל מזמין הבדיקה.

      איפה כדאי להזמין בדיקת פוליגרף?

      בדיקות פוליגרף מכל הסוגים מעוררות תחושות של פחד ודאגה. אם תבחרו במכון מקצועי ומנוסה כמו ש.כספי תיהנו מרמה גבוהה של מקצועיות, שירות ודיסקרטיות מלאה. ההליך כולו יתבצע תוך שמירה על הפרטיות שלכם ועל אווירה נינוחה ושקטה. תנו עדיפות למכונים שמתמחים בסוג הבדיקה שאתם מבקשים לעבור.

      איזה בודק פוליגרף כדאי לבחור?

      1. בודק פוליגרף שסיים את קורס ההסמכה (היקף של 400 שעות אקדמיות) ועבר בהצלחה את הבחינה
      2. בודק בעל ניסיון בתחום
      3. חברות באיגוד הפוליגרף הארצי
      4. הצגת המלצות שמעידות על רמה גבוהה של מקצועיות ושירות
      5. זמינות לביצוע הבדיקה במועד המבוקש
      שתף את המוצר

      אנחנו נתצפת בשבילך השאר פרטים ונפתור את התעלומה