לכל תעלומה אנחנו הכתובת

השאירו פרטים ונגיע לתשובה

    לכל תעלומה אנחנו הכתובת

    השאירו פרטים ונגיע לתשובה

      חוקר פרטי בפתח תקווה

      ידע הוא משאב יקר ערך במיוחד בימינו. בכל מצב שבו אין גישה למידע חיוני – בין אם בתחום העסקי ובין אם בתחום האישי – ניתן להיעזר בשירותיו של חוקר פרטי בפתח תקווה על-מנת לקבל את ההחלטות המיטביות על בסיס אותו מידע. לחברת ש. כספי ניסיון יקר ערך בביצוע חקירות מכל הסוגים, ציוד משוכלל וצוות בעל יכולות אישיות גבוהות שמבטיחות התמודדות מוצלחת עם כל אתגר.

      באילו מקרים כדאי לפנות אל חוקר פרטי בפתח תקווה?

      החקירות הפרטיות המתנהלות בפתח תקווה וסביבתה מתמקדות בעיקר בנושאים הבאים:

      • חשד לבגידה – אמון מלא הוא תנאי הכרחי לחיי משפחה תקינים. בירור מקצועי של חשדות להפרת האמון מקנה שקט נפשי ומהווה בסיס להתנהגות נכונה. במקרים שבהם אכן התרחשה בגידה, יספק משרד החקירות הפרטי הוכחות חד משמעיות, כך שניתן יהיה להשתמש במידע גם במסגרת הליך משפטי אם יידרש כזה.
      • מעקבים – לצורך חשיפה מקרי הונאה או מעילה מצד עובדים בעסק, במסגרת בדיקות מעמיקות שמבצעות חברות ביטוח ביחס ללקוחות שהגישו תביעה, ועוד.
      • גילוי האזנות סתר ואמצעים נוספים למעקב אלקטרוני – על-מנת שתוכלו לדעת בוודאות שסודות מסחריים שלכם לא מגיעים לגורמים עוינים או למתחרים, ושהפרטיות שלכם נשמרת במלואה.
      • איתור חייבים ונכסים מכל הסוגים, כולל בחו"ל – במקרים שבהם בעל חוב מנסה להתחמק מהתשלום עליו התחייב, בין אם דרך היעלמות ובין אם באמצעות הסתרת מקורות כספיים. שירות זה רלוונטי גם למקרי גירושין שבהם אחד הצדדים מנסה להסוות חלק מנכסיו.
      • השגת מודיעין עסקי – כל מידע רלוונטי לגבי שותפים פוטנציאליים לעסקים, משקיעים וכו'.

      נחישות, תושייה ואמינות

      חוקר פרטי בפתח תקווה חייב להיות גם בעל ניסיון נרחב וגם בעל אישיות מתאימה לעיסוק ייחודי ומאתגר זה. שמעון כספי, המנהל של ש. כספי חקירות, שירת שנים רבות במשטרת ישראל ועוסק בתחום קרוב ל-30 שנים. לחברה רישיון מטעם משרד המשפטים לבצע חקירות, וכל העובדים מתאפיינים בנחישות רבה, תושייה, דיסקרטיות ואמינות ללא רבב – שמובילות למתן מענה מקצועי אופטימלי לכל צורך מכל סוג שהוא.

      שתף את המוצר

      משרד חקירות פרטי בפתח תקווה

      חברות, ארגונים ואפילו אנשים פרטיים פונים אל משרד חקירות פרטי בפתח תקווה בכדי לתת מענה לבעיות שדורשות חקירה ובילוש. ליותר ויותר אנשים חשוב גילוי האמת אודות איומים פוטנציאלים. זה יכול להיות גילוי בגידה בזוג וזה יכול להיות גילוי תרמית בחברה מסחרית. משרד ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ עוסק בביצוע חקירות פרטיות, בדיקות פוליגרף ומתן ייעוץ מקצועי במגוון תחומים לאנשים פרטיים ולארגונים.

      אין כמו הרגשת הוודאות של גילוי האמת

      חקר וגילוי האמת רלוונטיים היום יותר מתמיד, בעידן בו האפשרויות לביצוע תרמית והונאה כנגד אנשים פרטיים וארגונים הן בלתי מוגבלות, וכולם חושדים בכולם. פניה אל משרד החקירות של ש. כספי היא בחירה נכונה וחכמה. הם כבר ידאגו לסדר לכם צוות חקירה מיומן שיביא לכם את תוצאות האמת במהירות וביעילות.

      מתי צריך לפנות אל משרד חקירות פרטי בפתח תקווה?

      כדאי לפנות אל משרד חקירה פרטי כשנדלקת נורה אדומה – חשדתם במישהו שנתתם בו אמון, ראיתם התנהגות חשודה של אחד מעובדי החברה, לקוח בעייתי שרוצה לסחוט את כספי הביטוח שלא בזכות ועוד. קיימים שטחים רבים שבהם יכולה להתעורר בעיה ומשרד חקירות יכול לתת להם מענה הולם ויסודי. בין שאר השירותים שהמשרד מציע:

      • בדיקות פוליגרף: רלוונטי כמעט בכל תיק משפטי, פלילי או אזרחי. רלוונטי מאוד גם כשרוצים לבדוק את רמת האמינות של אדם הנבחר לתפקיד חיוני עם דרגת חסיון גבוהה, כמו בארגוני ביטחון, צבא ומשטרה. המומחים של ש. כספי הם מומחי פוליגרף עם מכשור מתקדם לגילוי מדויק של כל המדדים הרלוונטיים.
      • חקירות בחו"ל: אנשי עסקים ישראלים רבים יוצאים משטחי המדינה כדי לסגור עסקאות בחו"ל. זה יכול להוות פרצה להמון הונאות ותרמיות כנגד אותם אנשי עסקים. משרד חקירה של ש. כספי כולל צוות מיומן שיודע להתמודד בכל הקשור לסקטור זה.
      • מעקב וגילוי בגידות: גם היחסים הרומנטיים הכי נוצצים יכולים להיות פגיעים. גילוי מוקדם של בגידה בין בני זוג ע"י צוות מעקב ובילוש אישיים יכולה לחסוך תוספות של צער ותסכול מיותרים ולהביא לסוף וודאי של תקופה לא נעימה.

      אנחנו נתצפת בשבילך השאר פרטים ונפתור את התעלומה