לכל תעלומה אנחנו הכתובת

השאירו פרטים ונגיע לתשובה

    לכל תעלומה אנחנו הכתובת

    השאירו פרטים ונגיע לתשובה

      שירות מעולה למגוון לקוחות

      חוקרים פרטיים מומלצים מספקים שירות מעולה ללקוחות פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים. חקירות נועדו לגילוי מידע נסתר הנחוץ ללקוחות אלו. מדובר על מידע שאינם יכולים להשיג בדרך אחרת. משיגים אותו בדרכים שונות שכולן חוקיות. חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע חשוב.

      חוקרים פרטיים מומלצים – בעלי רישיון מתאים

      חוקרים פרטיים מומלצים מצוידים ברישיון אישי שהתקבל ממשרד המשפטים לאחר מבחנים ועמידה בדרישותיו. הם משיגים את המידע בדרכים חוקיות ובהתאם לחוקים קיימים כמו שמירה על כבוד אדם וחירותו. המשמעות היא שאין הם רשאים לפגוע בפרטיותו ואין זה משנה אם הוא בתוך מבנה או בעת האזנה לשיחותיו. עבירות על חוקים אלו נחשבות לפליליות, מה עוד, שממצאים שמושגים בדרך זאת אינם קבילים בבתי משפט. ניתן למצוא חקירות כלכליות, פרטיות בין אישיות ואחרות. הכלכליות מתמקדות באיתור מידע על אנשים וגופים. כאלו החייבים כספים ורוצים לגלות על נכסים שברשותם לטובת עיקולם, על מתחזים לנכים בפני המוסד לביטוח לאומי וחברות ביטוח פרטיות. כמו כן, על שותפים פוטנציאליים ומצבם הפיננסי לצורך הצלבת מידע קיים ועוד. את המידע משיגים על ידי חיפוש במאגרי מידע, מעקבים, תצפיות, התקנת מצלמות ומכשירי הקלטה במבנים, ציתות והאזנות סתר ועוד. כן משתמשים במשקפות, במצלמות, ברכבים וכלי תחבורה אחרים למעקבים, בציוד טכנולוגי מגוון ועוד.

      דו"ח מקיף

      דו"ח מקיף מספק נתונים שהושגו וכולל תיאור מילולי וכן, תמונות, סרטונים, תמלילים של הקלטות ועוד. הלקוח משתמש בו לקבלת החלטות ופעולות אופרטיביות. כך בנק יכול להטיל עיקול על נכס שהתגלה, חברת ביטוח תדחה תביעה שהוגשה מולה, איש עסקים יחליט להיכנס למיזם העסקי המיועד או להימנע ממנו וכדומה. גם מידע השולל חשדות יכול להועיל.

      שירות מחוקרים מנוסים

      חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, שירותים משלימים, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחות בתחום, ממתן שירות איכותי ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישרתו בשמחה אחרים.

      שתף את המוצר

      אנחנו נתצפת בשבילך השאר פרטים ונפתור את התעלומה