לכל תעלומה אנחנו הכתובת

השאירו פרטים ונגיע לתשובה

    לכל תעלומה אנחנו הכתובת

    השאירו פרטים ונגיע לתשובה

      שירותים נאמנים ללקוחות פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים

      חוקר פרטי מומלץ מספק שירותים נאמנים ללקוחות פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים.  בין היתר, מבצע עבורם חקירות כלכליות, פרטיות, אישיות ואחרות. המידע נאסף בדרכים שונות ומוגש בדו"ח מפורט ומסודר. הוא בעל רישיון רשמי ופועל על פי החוק. חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רב ערך.

      חוקר פרטי מומלץ – מיומן ויעיל

      חוקר פרטי מומלץ מכיר דרכי ושיטות עבודה שונות ונעזר בכישוריו למצוא מידע חסוי היכול להועיל ללקוחו. החקירות אותן ניתן לבקש הן כלכליות, בגידה ואישות, סייבר, בינלאומיות, מודיעיניות ועוד. הפופולאריות הן כלכליות כמו קבלת מידע על חייבים בכספים, על אנשים אשר תובעים חברות ביטוח ואת המוסד לביטוח לאומי, על עסקים ושותפים פוטנציאליים לעתיד, חשד להונאה וגניבת מידע בעסק ועוד. חקירות אישיות הן לגילוי בגידה, להסתרת רכוש בפני בן זוג ועוד. המידע נאסף באמצעות מאגרי מידע שונים, על ידי  מעקבים, תצפיות ועוד. עושים שימוש במשקפות לטווח ארוך, מצלמות עם עדשות מיוחדות, מכשירי הקלטה, מצלמות נסתרות, ושלל אמצעים מתקדמים ואלקטרוניים. איסוף המידע יכול להיעשות רק באופן חוקי. בין היתר ציות לחוק כבוד אדם וחרותו. לא ניתן, למשל, לצלם אדם במרחב הפרטי אלא הציבורי בלבד. איסור על ציתות בנסיבות דומות וכדומה.

      הגשת דו"ח

      בסיום המשימה יוגש דו"ח ללקוח ובו פירוט על הממצאים שהתקבלו. הוא כולל מלל תוך כדי ציון האירועים, צילומים שהתקבלו, מסמכים שנאספו תמלול שיחות שהוקלטו בסתר ועוד. כל אלו יספקו תמונת מצב עכשווית. הלקוח ישתמש בדו"ח לקבלת החלטות שונות שחלקן עשויות להיות אסטרטגיות. כדאי לציין גם כי חקירה שמוכיחה שלא הייתה בגידה, למשל, תורמת ללקוח.

      שירות ברמה גבוהה

      חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ, חקירה מוקפדת, דו"ח מפורט, מתן עדות על פי צורך כולל בבית משפט ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים ממתן שירות מעולה ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת שברשותם לטובת אחרים.

      שתף את המוצר

      אנחנו נתצפת בשבילך השאר פרטים ונפתור את התעלומה