לכל תעלומה אנחנו הכתובת

השאירו פרטים ונגיע לתשובה

    לכל תעלומה אנחנו הכתובת

    השאירו פרטים ונגיע לתשובה

      שירותים מקצועיים במגוון תחומי חקירה

      חוקר פרטי במרכז מספק שירותים נאמנים ללקוחות פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים. ניתן להזמין אצלו חקירות כלכליות, פרטיות, אישות, בינלאומיות ואחרות. הוא משיג את המידע בדרכים ושיטות שונות. ברשותו רישיון מאת משרד המשפטים לעיסוקו. חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רב.

      חוקר פרטי במרכז – מגיש דו"ח מפורט

      חוקר פרטי במרכז מגיש דו"ח מפורט הכולל את ממצאי החקירה. החקירות המבוקשות ביותר הן בתחום הכלכלי והבין אישי. הן נדרשות לקבלת מידע סמוי שהלקוחות אינם יכולים להשיג בכוחות עצמם. אנשי עסקים וגופים מוסדיים ואחרים מבקשים לקבל מידע בנושאים שונים. כך, בנק על חייב שלא משלם חובותיו, מוסד ביטוחי על אדם שהגיש בקשה לקצבת נכות ויש חשד שהוא מתחזה, בעל עסק הרוצה להכניס שותף ומעוניין לקבל סקירה על מצבו הפיננסי והמשפחתי, עסק הרוצה לקבל מידע על מתחריו ועוד. חקירות פרטיות ואישות מתמקדות בחשד לבגידה, בהסתרת רכוש או נכס משותף מבן הזוג ועוד. את החומרים הנדרשים משיגים באמצעות מאגרי מידע חשובים, על ידי מעקבים רכובים ורגליים, תצפיות, התקנת מכשירי הקלטה ומצלמות סמויות, האזנות סתר ועוד. עושים שימוש במשקפות, מצלמות, מכשירי הקלטה ניידים מוסתרים ושלל אמצעים טכנולוגיים ואחרים.

      מידע חשוב

      הדו"ח המוגש מפורט וכולל תיאורים והסברים בכתב, צילומים, סרטונים, תמלילי שיחות מוקלטות ועוד. כל מידע שמועבר ללקוח חשוב. גם אם הוא אינו כולל ממצאים מיוחדים המחזקים חשדות. עם זאת, מידע חשוב יכול להניע את הלקוח לחשיבה חדשה על עסקה, לרצון לפרק זוגיות, למוסד ביטוחי לא לאשר תשלום תביעה של מתחזה, לבנק להטיל עיקול על נכס שנמצא ועוד.

      שירות של מומחים לתחום

      חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ, שירותים נוספים, דו"ח והגנה עליו בבתי משפט, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחות בתחום, ממתן שירות איכותי ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישמחו להעמיד את יכולותיהם וכישוריהם לטובת נוספים.

      שתף את המוצר

      אנחנו נתצפת בשבילך השאר פרטים ונפתור את התעלומה