לכל תעלומה אנחנו הכתובת

השאירו פרטים ונגיע לתשובה

    לכל תעלומה אנחנו הכתובת

    השאירו פרטים ונגיע לתשובה

      פעולות הנעשות בשיטות שונות ובאמצעות ציוד מתוחכם

      בדיקות האזנה מבוקשות כאשר קיים חשד סביר להאזנה לא חוקית לבעל המכשירים. הן יכולות להיות למכשיר טלפון נייח או נייד. הן נעשות כדי לקבל מידע חסוי על יריבים עסקיים ואנשים אחרים. איתורן נעשה בדרכים שונות ובהתאם לכל סיטואציה. חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רב ערך.

      בדיקות האזנה – באמצעות ציוד מתוחכם

      בדיקות האזנה נעשות בשיטות שונות ובאמצעות ציוד מתוחכם. האזנה לטלפון נייח נעשית באמצעות מכשירים מיוחדים המוצמדים לטלפון או על ידי בדיקה בעין לאיתור מכשירי ציתות צמודים או מוחבאים במכשיר, וכן, ציוד המסוגל לבצע בדיקות נפח בתוך חלל סגור.  את העבודה מבצעים טכנאים המתמחים בתחום. במקרים רבים משלבים את שתי השיטות כדי לוודא שהמכשירים נקיים. את העבודה מבצעים בבית או במשרד הלקוח ובמהלכה פורסים ציוד טכני נדרש מתקדם המבצע את כל הבדיקות ההכרחיות. האזנה למכשיר נייד מקובלת מאוד בגלל שהם נפוצים ומשתמשים בהם רבות. קיימים מספר סימנים לקיום תכנת האזנות במכשיר נייד ובין היתר: זמן חיי סוללה קצר, הטלפון מתחמם במהירות, נתקע, נכבה ונדלק מעת לעת, עולים מתוכו צפצופים מוזרים וכדומה. המומחים יודעים לנטרל גם האזנות אלו באמצעות הציוד הקיים ברשותם.

      טיפול ושירות

      בדיקה לאימות חשדות טובה בכל מקרה. ברור הוא שמניעת ההאזנות תורמת רבות אבל גם כאשר החשדות הקיימים מופרכים. קיימים יתרונות נלווים לשירותי החברה. ניתן להגיש תלונה למשטרה על האזנת סתר לא חוקית. ממצאי החברה ודו"ח שהיא מוציאה ללקוח יכולים לסייע בהגשת התלונה ובקידום החקירה המתבצעת לאחריה. ניתן, כמובן, גם לבקש מהחברה שירותי חקירות כלכליות ואחרות על הגורם שביצע את העבירה.

      שירות ממומחים

      חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ, שירותים מקיפים, הגשת דו"חות, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחות בתחום, ממתן שירות מעולה ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישמחו להעמיד את יכולותיהם וכישוריהם ואת התשתית הקיימת לטובת נוספים.

      שתף את המוצר

      אנחנו נתצפת בשבילך השאר פרטים ונפתור את התעלומה