לכל תעלומה אנחנו הכתובת

השאירו פרטים ונגיע לתשובה

    לכל תעלומה אנחנו הכתובת

    השאירו פרטים ונגיע לתשובה

      פעולות איסוף שונות ושימוש באמצעים מגוונים

      חקירות כלכליות נחשבות לפופולאריות מאוד בקרב המגזר העסקי. תוצאותיהן יכולות לספק ערך מוסף רב למזמינים. ניתן למצוא שלל נושאי ותחומי חקירה. המידע מושג ונאסף בדרכים ושיטות שונות. חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רלוונטי.

      חקירות כלכליות –  מידע שנאסף בדרכים חוקיות

      חקירות כלכליות כוללות פעולות איסוף שונות ושימוש באמצעים מגוונים. כך על ידי בדיקה במאגרי מידע, על ידי מעקבים אחר אובייקטים חשובים, תצפיות, התקנת מצלמות ומכשירי הקלטה זעירים ועוד. כל החומר מושג בדרכים חוקיות מאחר ועבירה על החוק מצד החוקר הפרטי עלולה להפליל אותו. כמו כן, לא יהיה ניתן להשתמש בחומר המושג בעת תביעות בבתי משפט, בעת בוררות וכדומה. חקירות כלכליות נעשות לקבלת מידע סמוי שאינו נחלת הכלל ואשר הלקוח אינו יכול להשיג בכוחות עצמו.  להלן מספר דוגמאות: בנק הרוצה מידע על חייב שהפסיק לשלם חובו – גילוי נכס או הון מוסתר יכול לשמש אותו בהטלת עיקולים. איש עסקים רוצה מידע על שותף עסקי פוטנציאלי – את המידע המוגש לו הוא יכול להצליב עם מידע שהעביר לו המועמד. המוסד לביטוח לאומי ו/או חברות ביטוח פרטיות רוצות לקבל מידע על אדם המתחזה לנכה. עסק רוצה לגלות על מבצעי מכירות מתוכננים של מתחרה בזמן נתון ועוד.

      דו"ח המסייע לקבלת החלטות

      הדו"ח המפורט המוגש יכול לסייע רבות בקבלת החלטות שחלקן הן אסטרטגיות. הוא יכלול מלל ותיאורים על הפעילות וממצאיה, תמונות, סרטונים, תמלילי שיחות מוקלטות ועוד. הלקוח יחליט על דרכי הפעולה המתאימים לצרכיו. כך הטלת עיקולים מאת בנק, סירוב של חברת ביטוח לתביעה, נסיגה מכוונה להיכנס למיזם ועוד.

      חברת חקירות מעולה

      חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ, שירותים נלווים, דו"ח מהימן מחוקר מוסמך, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים בין היתר ממתן שירות מעולה ללקוחות רבים לאורך שנים. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת אצלם ואת יכולותיהם וכישוריהם לטובת נוספים.

      שתף את המוצר

      אנחנו נתצפת בשבילך השאר פרטים ונפתור את התעלומה