לכל תעלומה אנחנו הכתובת

השאירו פרטים ונגיע לתשובה

    לכל תעלומה אנחנו הכתובת

    השאירו פרטים ונגיע לתשובה

      עבודה איכותית ומקצועית – כך זה עובד

      חוקר פרטי המלצות מעידות על שירות איכותי הניתן על ידו. הוא מבצע חקירות פרטיות אישיות, כלכליות ואחרות. המידע המושג בהן משמש את הלקוחות למטרות שונות ולהחלטות אופרטיביות. מדובר על מידע שהינו נסתר ואין דרך אחרת להשיגו. חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע חשוב.

      חוקר פרטי המלצות – מלקוחות נבחרים

      חוקר פרטי המלצות מלקוחות פרטיים, עסקיים ציבוריים ואחרים ניתנו לאחר שהם קבלו דו"ח ממצה ומפורט על החקירה המבוקשת. חקירות כלכליות נועדו לספק מידע על אנשים. יש כאלו החייבים כסף לבנק ורוצים לאתר נכסים על שמם כדי להטיל עליהם עיקולים, במקרים אחרים, יש חשד שעובדים מהמערכת שואבים מידע לצורך ריגול תעשייתי, יש מקרים בהם איש עסקים רוצה מידע על שותף עסקי פוטנציאלי וכן הלאה. חקירות פרטיות אישות מתמקדות בגילוי בגידות מצד בן זוג, בגילוי מידע על נכסים משותפים שהוסתרו על ידי בן זוג ועוד. המידע מושג באמצעות חיפוש במאגרי מידע, על ידי מעקבים ותצפיות, לאחר התקנת מכשירי הקלטה ומצלמות נסתרות, לאחר ציתות והאזנות סתר ועוד. החוקרים משתמשים במשקפות, מצלמות, תחפושות להטמעה בסביבה מסוימת, ברכבים למעקבים ובשלל אמצעים אחרים. המידע מושג באופן חוקי וכך יכול לשמש כאסמכתא בעת תביעות, דיונים משפטיים וכדומה.

      דו"ח מקיף וכולל

      דו"ח מקיף וכולל מספק מידע חשוב ובו תיאור כתוב של הממצאים וכן, תמונות, סרטונים, תמלילים של הקלטות ועוד. הלקוח עשוה בו שימוש לקבלת החלטות ופעולות מעשיות. כך מעסיק לסלק מהמערכת חשוד בהונאה, נושה  יטיל עיקולים על נכס של חייב, בן זוג יחליט על גירושין, חברת ביטוח תדחה תביעה של אדם שהתברר כי הוא מתחזה ועוד. גם מידע השולל חשדות יתרום רבות למזמין.

      שירות מחוקרים מוכשרים

      חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, שירותים נלווים, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מהתמחות בתחום, ממתן שירות מעולה ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישרתו בשמחה אחרים.

      שתף את המוצר

      אנחנו נתצפת בשבילך השאר פרטים ונפתור את התעלומה