לכל תעלומה אנחנו הכתובת

השאירו פרטים ונגיע לתשובה

    לכל תעלומה אנחנו הכתובת

    השאירו פרטים ונגיע לתשובה

      מחיר בדיקת פוליגרף

      מכשיר הפוליגרף קיים כבר כמאה שנה ומסייע להגיע לחקר האמת במגוון רחב של מצבים. בפרט מהווה המכשיר, שמוכר גם בשם "מכונת אמת", כלי עזר למעסיקים שרוצים לבחון את רמת האמינות של העובדים הקיימים ושל מועמדים חדשים לתפקידים רגישים. גם בעבור מערכות יחסים זוגיות שעומדות למבחן עקב חשד לבגידה או הפרת אמונים הפוליגרף עשוי לספק תשובות ולפוגג אי ודאות. באופן טבעי מחיר בדיקת פוליגרף הוא שיקול בבחירת המקום שבו יתבצע התהליך, ועוד פרמטר כבד משקל בהחלטה הוא איכות הבדיקה – חברת ש. כספי מבצעת בדיקות פוליגרף ברמת מהימנות גבוהה במיוחד, ברגישות מרבית ובדיסקרטיות מלאה.

      כיצד נקבע מחיר בדיקת פוליגרף?

      נהוג לומר שלאמת אין מחיר, וכך לדוגמה עובד לא מהימן שהתקבל לארגון מסוים על סמך בדיקת פוליגרף לא מקצועית מספיק עלול לגרום נזקים חמורים מאוד. יחד עם זאת המציאות הכלכלית הנוכחית מחייבת התייחסות גם לעלות של הבדיקה עצמה. הגורמים המשפיעים על המחיר הם:

      • מורכבות הבדיקה – ישנן בדיקות פוליגרף שנחשבות פשוטות יחסית (למשל לפני קליטת עובדים חדשים), ולעומתן בדיקות שמחייבות שאלות רבות, חזרה על התהליך ובאופן כללי השקעת זמן וידע רבה הרבה יותר.
      • מספר הנבדקים – הזמנת בדיקות במכון פוליגרף למספר אנשים (למשל כל העובדים במחלקה מסוימת בארגון) מאפשרת להוזיל את העלות של כל בדיקה בפני עצמה.
      • הרמה המקצועית של הגוף שמבצע את הבדיקה – כמו בכל תחום, חברות בעלות ותק רב ומיומנות גבוהה שמבטיחות, ומקיימות, שירות איכותי במיוחד, עשויות לגבות סכום מעט גבוה יותר בהשוואה לחוקרים חסרי ניסיון.

      למה ישנה חשיבות רבה לניסיון של מפעילי הפוליגרף?

      מחיר בדיקת פוליגרף לעובד הוא שיקול בהחלטה, אבל חשוב לזכור שהמפתח לבירור האמת הוא המקצועיות והניסיון של החוקרים שמפעילים את המכשיר המשוכלל.

      הצוות המיומן של חברת ש. כספי אמון על ניסוח מדויק של השאלות החשובות, על נטרול כל הגורמים שעלולים להטות את התוצאות (התרגשות, לחץ וכו'), על פענוח ללא רבב של הרישומים במכשיר ועל הסקת המסקנות הנכונות. אנשי המקצוע בחברה מקפידים גם על רגישות, דיסקרטיות והתייחסות מכבדת לכל נבדק ונבדקת.

      שתף את המוצר

      אנחנו נתצפת בשבילך השאר פרטים ונפתור את התעלומה