לכל תעלומה אנחנו הכתובת

השאירו פרטים ונגיע לתשובה

    לכל תעלומה אנחנו הכתובת

    השאירו פרטים ונגיע לתשובה

      מה תהיה העלות של בדיקת פוליגרף?

      בדיקות פוליגרף במגזר העסקי הן דבר שבשגרה. חברת ש.כספי משתמשת במכשירי פוליגרף חדישים ובצוות בודקים מקצועי ואמין.  השילוב בין מכשיר חדשני לבין בודק מנוסה מספק את התוצאות האמינות ביותר. רשימת השאלות מורכבת יחד עמכם כאשר ההמלצה היא על שאלות קצרות ופשוטות להבנה. המטרה היא שאלות שאפשר להשיב עליהן בצורה חד משמעית. בתום הבדיקה נבחנים הנתונים ובודק הפוליגרף מעביר אליכם את חוות הדעת.

      קיימים היום כמה סוגים של בדיקות כאשר לכל בדיקת פוליגרף מחיר שונה. עלויות של פוליגרף נקבעות בהתאם למידת המורכבות של הבדיקה. בדיקת פוליגרף שגרתית שאורכת כ-45 דקות היא לא עסק יקר. זוהי הבדיקה הסטנדרטית שמספיקה לרוב לבדיקות אמינות שגרתיות לעובדים (מתאים גם לאיתור שימוש בסמים במקומות עבודה).

      בדיקת פוליגרף שנועדה לבחון נושאים רגישים כמו בגידה, הפרת אמון או הטרדה מינית דורשת הכנה מקדימה ונחשבת למורכבת יותר. המחירים יהיו מעט יותר גבוהים בהשוואה לאלו של הבדיקה הסטנדרטית. בדיקה כזו אורכת כשעתיים. צרו קשר עוד היום עם משרד החקירות של ש.כספי.

      איפה כדאי לבצע בדיקת פוליגרף?

      בדיקת פוליגרף מחיר זול או יקר כדאי לבצע במכונים שמתמחים בתחום. תוצאות אמינות מתקבלות רק כאשר הבודק מקצועי, השאלות ערוכות נכון והמכשור חדיש. על המכון לייצור אווירה רגועה ונינוחה שתהפוך את החוויה המלחיצה לנעימה יותק. חברת ש.כספי היא המקום בו תקבלו מענה מקצועי לכל סוגי בדיקות הפוליגרף. צוות הבודקים מנוסה, מוסמך וסבלני.

      בדיקת פוליגרף מחיר למקומות עבודה

      אם אתם מבצעים בדיקות פוליגרף לעובדים שלכם באופן שוטף, עבודה קבועה עם חברת ש.כספי משתלמת. צוות הבודקים ילמד במהרה להכיר את הצרכים והציפיות שלכם ויבנה בעבורכם מערך שאלות קבוע. בדיקות פוליגרף תקופתיות לעובדים צפויות לחסוך לכם הפסדי ענק שנגרמים מגניבות במקום העבודה, ריגול תעשייתי, עישון סמים במהלך משמרת, עבירות מין, אלימות ועוד. בדיקת פוליגרף היא ללא כל ספק כלי שימושי להרכבת צוות עובדים מובחר ונאמן. הפוליגרף משמש היום לכלי השימושי ביותר לבחינת אמינות של עובדים, מועמדים לעבודה, משקיעים, ספקים ושותפים עסקיים פוטנציאליים. יש לכם זכות מלאה לבדוק היטב מי בדיוק עומד מולכם ומה הוא מסתיר.

      שתף את המוצר

      אנחנו נתצפת בשבילך השאר פרטים ונפתור את התעלומה