לכל תעלומה אנחנו הכתובת

השאירו פרטים ונגיע לתשובה

    לכל תעלומה אנחנו הכתובת

    השאירו פרטים ונגיע לתשובה

      מה זה בעצם מכשיר פוליגרף?

      בני האדם לא ניחנו ביכולת להבדיל בין דברי אמת לבין דברי שקר. מכשירי פוליגרף הם הכלי האמין ביותר לזיהוי שקרים וביצוע בדיקות אמינות. בדיקות פוליגרף מתבצעות באופן קבוע בתהליכי גיוס של עובדים חדשים, איתור מוקדם של מעשי מרמה במקום העבודה, חשיפת בגידות במערכות יחסים ועוד. בכל סיטואציה בה גורם כלשהו מבקש לבחון אמינות של אדם אחר, חברת ש.כספי נכנסת לתמונה עם בדיקות פוליגרף אמינות שמתבצעות על ידי צוות מקצועי. חייגו עכשיו להזמנת בדיקת פוליגרף במרכז ותגלו מענה סבלני, מקצועי, מהיר ואדיב במחירים אטרקטיביים. מוזמנים ליצור קשר עם משרד חקירות פרטי ומקצועי.

      הפוליגרף ידוע כמכונת אמת לחשיפת שקרים. בדיקת פוליגרף נועדה לבחון תגובות פיזיולוגיות לשאלות שנשאלות. המכשיר אינו מזהה בין שקר לאמת אלא את הלחץ הנפשי שמתלווה לדברי שקר. הרעיון מאחורי בדיקת הפוליגרף הוא ניסיון לזהות תגובות פיזיולוגיות של מתח והתרגשות שמתלוות אל דברי שקר. בדיקת פוליגרף כוללת שאלות תמימות לצד שאלות עם מטען רגשי במטרה לבחון את התגובות הפיזיולוגיות של הנבדק.

      אמינות של בדיקת פוליגרף

      על מנת להבטיח לעצמכם את התוצאות המדויקות ביותר אתם זקוקים לחברה מקצועית עם דגש על בודק פוליגרף מנוסה. בדיקת פוליגרף במרכז באמצעות חברת ש,כספי היא הבטחה לתוצאות אמינות וליווי מקצועי לכל אורך הדרך. בדיקות פוליגרף שימושיות לסינון מועמדים למשרות בכירות, בדיקה מהימנות של עובדים לתפקידים רגישים במערכת הביטחון, חשיפת מעשי מרמה בעוד. במגזר הפרטי בדיקות פוליגרף משמשות לחשיפת שקרים במערכות יחסים, בדיקת אמינות לקראת שותפות עסקית ופתירת סכסוכים מכל הסוגים.

      איפה כדאי לעשות בדיקת פוליגרף במרכז?

      היכולות המקצועיות של בודק הפוליגרף באות לידי ביטוי בתוצאות. ככל שהבודק יותר מנוסה ומקצועי כך התוצאות תהיינה יותר אמינות. על בודק פוליגרף לעבור בהצלה קורס מקצועי שנמשך 400 שעות אקדמיות לפחות. כדאי לתת עדיפות לבודקים עם ניסיון ורקע אקדמי רלוונטי. בודקי פוליגרף עם ניסיון ספציפי בביצוע בדיקות דומות יצליחו להשיג את התוצאות האמינות ביותר. רגע לפני סיום נמליץ לכם לבחון את הכימיה האישית שלכם עם צוות הבודקים. תקשורת בין אישית טובה בין הנבדקים לבין הבוחנים היא המפתח לבדיקות פוליגרף אמינות.

      שתף את המוצר

      אנחנו נתצפת בשבילך השאר פרטים ונפתור את התעלומה