לכל תעלומה אנחנו הכתובת

השאירו פרטים ונגיע לתשובה

    לכל תעלומה אנחנו הכתובת

    השאירו פרטים ונגיע לתשובה

      מה העלות אותה תצטרכו לשלם בעת ביצוע פוליגרף?

      בתור מעסיקים שמצאו את עצמם מתמודדים כבר כמה וכמה פעמים עם עובדים בעייתיים בלשון המעטה, אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להמשיך ולהעסיק אנשים חדשים מבלי לבצע בדיקות רקע מעמיקות. גם מבחינת אבטחה אבל גם מבחינת יצירת סביבת עבודה נעימה, הרחבת תהליך הגיוס והעמקת ההיכרות עם העובדים החדשים, היא דרך טובה יותר להפוך את הארגון שלכם למקום הרבה יותר נחמד. לכן, כמו מנהלים רבים בארגונים שונים, גם אתם רוצים לדעת כמה עולה בדיקת פוליגרף לעובד חדש, ולחשוב האם מתאים לכם לשלב בדיקת פוליגרף כזו, בתהליך הגיוס שלכם. כדי לסייע לכם לקבל את ההחלטה ולהבין כמה עולה בדיקת פוליגרף לעובד חדש, הצוות של חברת ש. כספי יצר לכם מדריך קצר, זאת מ 30 שנות ניסיון וצבירת ידע.

      כמה עולה בדיקת פוליגרף ומדוע צריך לבצעה?

      התשובה לשאלה כמה עולה בדיקת פוליגרף היא על פי רוב תשובה מורכבת יחסית. יש מי שצריך לקבל בדיקת פוליגרף חד פעמית תיק כחלק מבירור של תיק חקירה בנושא גירושין, ויש מעסיקים שצריכים לבצע כל הזמן בדיקות פוליגרף לצוות העובדים שלהם, על מנת להבטיח שכל סביבת העבודה מתנהלת כשורה או שעובד חדש הוא עובד שמתאים לתפקיד שהוא צריך לקבל. כך שיש עלויות משתנות בהתאם לסגנון הצרכים שלכם, וכדאי לדבר מבעוד מועד עם אנשי המקצוע שמבצעים את העבודות, בשביל לקבל הצעת מחיר המתאימה לצרכים שלכם.

      התזמון הנכון לבדיקת העובדים שלכם

      אם מדובר על בדיקות בתוך מקום העבודה, תזמון נכון של הבדיקות, הוא חלק קריטי בתהליך קבלת ההחלטות והסקת המסקנות בבדיקת הפוליגרף. למשל, עובדים חדשים שלא מתורגלים בשגרת בדיקות פוליגרף צריכים לעבור תהליך הסתגלות, ולפעמים אתם תרצו לבצע כמה בדיקות כדי להבטיח שהם באמת אומרים את האמת, ולייצר תיעוד של הבדיקות לטובת העתיד. יש שאלות מאוד מקצועיות ומאוד מורכבות שצריכים לתת עליהן מענה, כאשר מתכננים סדרת בדיקות במקום העבודה, ועל כן, כדאי לכם להשקיע כמה שיותר מאמצים בפנייה לעזרה צוות מקצועי, כמו הצוות של חברת ש. כספי, כדי לתכנן ביחד את סדרת הבדיקות המתאימה לכם. המשרד חבר בלשכת החוקרים הפרטיים.

      שתף את המוצר

      אנחנו נתצפת בשבילך השאר פרטים ונפתור את התעלומה