לכל תעלומה אנחנו הכתובת

השאירו פרטים ונגיע לתשובה

    לכל תעלומה אנחנו הכתובת

    השאירו פרטים ונגיע לתשובה

      מגוון רחב של חקירות מקצועיות

      כמה עולה לשכור חוקר פרטי? התשובה תלויה במהות ובהיקף החקירה המתבצעת. ניתן למצוא מגוון רחב של חקירות כאשר המבוקשות ביותר הן כלכליות ופרטיות בין אישיות. כל אחת מהן נועדה להשיג פרטים חסויים עבור המזמינים. השגת הפרטים נעשית בדרכים ושיטות שונות. חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רלוונטי.

      כמה עולה לשכור חוקר פרטי? – בהתאם לכמות ההשקעה

      כמה עולה לשכור חוקר פרטי? המחיר משתנה מסוג חקירה אחת לשנייה אבל כאשר יש צורך בחקירה אז מזמינים אותה כדי לקבל מידע נחוץ וחשוב. במקרים רבים המידע עשוי להועיל מאוד ולחסוך כסף רב אחר, זמן מיותר וטרדה רבה – כך שכדאי להשקיע בה. חקירה כלכלית נעשית בנסיבות שונות: כאשר מוסד בנקאי מבקש לדעת פרטים על נכסים קיימים של חייב, כאשר חברת ביטוח רוצה לדעת אם מגיב תביעת נכות מולה הוא מתחזה, כאשר איש עסקים מעוניין לקבל מידע על שותף פוטנציאלי לעסקה גדולה, לטובת גילוי הונאה וגניבת מידע בחברה פרטית ועוד. חקירות אישות נועדו לגילוי בגידות, למציאת רכוש משותף שהוסתר על ידי אחד מבני הזוג ועוד. את המידע משיגים על ידי חיפוש במאגרי מידע, התקנת מצלמות ומכשירי הקלטה בבתים ומשרדים, מעקבים ותצפיות, האזנות סתר וציתותים ועוד.

      דו"ח מסודר

      דו"ח מסודר מוגש כאשר הוא כולל תיאורים בכתב, תמונות, סרטונים, תמלילי שיחות מוקלטות ועוד. כל לקוח מגיב אליו אחרת. ההחלטות עשויות להיות אופרטיביות כמו הימנעות מכניסה לעסק, רצון להתגרש מבן זוג בוגדני, פיטורי עובד שמעל, הטלת עיקול על נכס שהתגלה ועוד. גם מידע השולל חשדות מוקדמים עשוי להיות מועיל מאוד.

      שירות מחוקרים בעלי יכולת מוכחת

      חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, שירותים נלווים נדרשים, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי רישיון ממשרד המשפטים לעיסוק בפעילותם ובעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מהתמחות בתחום, ממתן שירות מעולה ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הם ישרתו בשמחה אחרים.

      שתף את המוצר

      אנחנו נתצפת בשבילך השאר פרטים ונפתור את התעלומה