לכל תעלומה אנחנו הכתובת

השאירו פרטים ונגיע לתשובה

    לכל תעלומה אנחנו הכתובת

    השאירו פרטים ונגיע לתשובה

      לפני דיונים משפטיים חשובים – כדאי לשקול בדיקת פוליגרף

      כל חשש, חשד או תעלומה, יוצרים מתח בין האנשים המעורבים בתקרית ודורשים בדיקה מעמיקה של כל מה שהתרחש. בין שמדובר על עניינים עסקיים ובין שמדובר על חקירות בתחום האישי, האינטראקציות בין כל המעורבים בחקירה יכולות להיות בעייתיות, ולכן חשוב לפנות אל גורמים חיצוניים כדי לברר מה באמת מתרחש מתחת לפני השטח. במקרים רבים, כחלק מתהליך חקירה מקצועית, יבקשו אנשי המקצוע גם להפנות את המעורבים אל בדיקת פוליגרף פרטית שיכולה לגלות לא מעט מידע על דפוסי ההתנהגות של האדם שנמצא במרכז החקירה. אנחנו, אנשי הצוות המיומנים של חברת החקירות ש. כספי עוזרים לכם לתאם בדיקת פוליגרף פרטית ומבצעים את הבדיקה בצורה מקצועית האחראית ביותר, והכל כדי להביא את התוצאות בשקיפות מלאה לטובת החקירה שלכם.

      הזמנת בדיקת פוליגרף פרטית – לפני דיונים משפטיים חשובים

      אחת הסיבות שבגללן אנשים מעוניינים להזמין בדיקת פוליגרף פרטית, היא כדי לתת תמיכה נוספת לחקירות או לדיונים ברמה המשפטית. אומנם על פי החוק הישראלי בדיקת פוליגרף פרטית איננה נחשבת ראיה מספקת כדי להוכיח התנהלות לא תקינה בבית המשפט, אך יחד עם זאת, עצם קיומה של בדיקת פוליגרף יכול לתמוך בטענות שלכם ביחד עם ראיות והוכחות נוספות. בוודאי כאשר מדובר על דיונים בעניינים אישיים, כמו למשל על פרידה של זוגות עקב גירושין העדויות של המעורבים כפי שהן מתועדות בפוליגרף, הן עדויות שיכולות להשפיע על ההחלטות של שני הצדדים בתוך בית המשפט וגם מחוץ לו.

      תופסת מידע משמעותית שמחזקת את קו ההגנה שלכם

      כמו שאתם בוודאי מצליחים לדמיין, פוליגרף יכול לשנות את התמונה עוד לפני שמגיעים אל בית המשפט. הרי אם מתגלה בסופו של יום שאחד מהצדדים לא אמר אמת בפוליגרף, אפשר לפתוח מחדש את המשא ומתן מחוץ לכותלי בית המשפט, ולנסות להגיע להסכמה בדרך הרבה יותר מהירה. כך שכדאי לפנות בהקדם האפשרי לעזרת הצוות המקצועי של חברת החקירות ש. כספי ולהזמין בדיקת פוליגרף פרטית, כדי להבטיח שאתם תצליחו בכל תהליך משא ומתן שהוא להגיע אל מצב שיא ההצלחה שלכם. ש. כספי עוסק בכל סוגי בדיקות הפוליגרף לאורך עשרים וחמש שנה, וכמו כן חבר באיגוד בודקי הפוליגרף בישראל i.p.e.a. אם אתם מחפשים חוקר פרטי מומלץ צרו קשר עוד היום.

      שתף את המוצר

      אנחנו נתצפת בשבילך השאר פרטים ונפתור את התעלומה