לכל תעלומה אנחנו הכתובת

השאירו פרטים ונגיע לתשובה

    לכל תעלומה אנחנו הכתובת

    השאירו פרטים ונגיע לתשובה

      כמה תעלה בדיקת פוליגרף עבור העסק שלכם?

      פוליגרף הוא גלאי האמת – מכשיר אלקטרוני המתעד תנודות בקצב הלב והלחץ של הנבדק. שיטת בדיקת הפוליגרף מסתכמת בכך שהנבדק מקובע בחיישנים הלוקחים מדדים של פעימות הלב שלו, כאשר בזמן הזה שואלים את הנבדק שאלות לפי שיטה מסוימת. עסקים רבים שואלים את השאלה- כמה עולה בדיקת פוליגרף? אבל השאלה האמיתית היא, כמה חוסר ביצוע הבדיקה יכול לעלות לעסק שלהם? בדיקת פוליגרף של צוות יכולה לשמש נגד סוגים שונים של הפרות, כמו:

      • מקרים של גניבה
      • מקרי הונאה
      • הדלפת מידע- חשיפת תוכניות וסודות הידועים למספר מצומצם של אנשים.

      בדיקות כאלה, ככלל, מבוצעות באופן מקצועי על ידי חוקרים פרטיים מקצועיים בעלי הסמכה מתאימה, ובזמנים הבלתי צפויים ביותר. בלשים פרטיים יסייעו לכם להכין ולערוך בדיקת פוליגרף לעובדיכם תוך שמירה על שלטון החוק וסודיות מלאה.

      כמה עולה בדיקת פוליגרף ומתי כדאי לערוך אותה?

      בדרך כלל אדם ששומע שאלה לא נוחה או שרוצה להתחמק מתשובה אמיתית עלול שלא להראות כלפי חוץ את כוונותיו לשקר או להתחמק מתשובה ישירה, אבל גופו בהחלט ימסור אותה. כוח אדם הם משאב נחשק וחשוב עבור התפתחות תקינה וצמיחת העסק שלכם. בשלב הגיוס, במיוחד לתפקידי מנהיגות, חשוב לבדוק את נכונות המידע שמסר המועמד עצמו. עם הסיכונים של היום שהמעסיק נושא, זו תהיה טעות בלתי נסלחת להעסיק עובד עם כוונות פשיטה או הונאה. ובשאלון של עובד פוטנציאלי בארגון לעולם לא תצליחו לזהות שקר או הונאה, ורק פוליגרף יעזור לקבל אותם, והשאלה כמה עולה בדיקת פוליגרף, לא צריכה להכריע בנושא.

      אילו שאלות נשאלות בפוליגרף על בגידה?

      לא רק מועמדים לתפקידים בשכר גבוה, אלא גם בעלים או נשים לא נאמנים יכולים להיבדק בפוליגרף. לעתים קרובות, הבוגדים לכאורה עצמם, עייפים ממעקב מתמיד וחוסר אמון, פועלים כיוזמים. לעיתים החשדות אינם מופרכים, ותוצאת הבדיקה הופכת לעילה לגירושין. הליך הבדיקה נותר ללא שינוי. אבל כאשר מעבירים פוליגרף על בגידה, שאלות עשויות להתייחס לפרטי החיים האישיים. במהלך הסקר ניתן לברר בצורה מהימנה האם הייתה בגידה, באילו נסיבות היא קרתה, עם מי ועוד. כמובן, כמו בכל המקרים בהם מעורבת בדיקת פוליגרף, הבדיקה מתבצעת בהסכמתו של הנבדק בלבד! משרד החקירות של ש.כספי מוסמך ומנוסה ביותר בביצוע בדיקות פוליגרף הן עבור עסקים והן עבור אנשים פרטיים. תוך התייחסות לכל הדקויות של המקרה, ש.כספי יעזור לכם להגיע לאמת. צרו קשר עם המשרד, וקבעו פגישת ייעוץ ללא עלות.

      שתף את המוצר

      אנחנו נתצפת בשבילך השאר פרטים ונפתור את התעלומה