לכל תעלומה אנחנו הכתובת

השאירו פרטים ונגיע לתשובה

    לכל תעלומה אנחנו הכתובת

    השאירו פרטים ונגיע לתשובה

      חקירות בחו"ל – תסמכו רק על המומחים

      סוכנות החקירות של ש.כספי מציעה מגוון שלם של חקירות בחו"ל לצרכים העסקיים או האישיים שלכם. בין אם מדובר באיסוף מודיעין עבור תוכניות ההתרחבות העסקיות שלכם, חקירות כדי להגן על החברה שלכם מפני ריגול תאגידי, מחקר נאותות עבור עסקאות זרות, או עזרה בחקירות אישיות ואימות מידע לפני נישואין, אתם יכולים לסמוך כי עם משרד החקירות של ש.כספי אתם תקבלו את התשובות שאתם צריכים, גם מחוץ לגבולות  המדינה .

      חקירות בחו"ל – איסוף מודיעין תחרותי עסקי

      לצורך פתיחת חקירות בחו"ל נגד חברות זרות לשם איסוף מידע נחוץ, תמיד מומלץ לפנות לחוקרים מוסמכים, מאחר ומשאבים ציבוריים דלילים לעתים קרובות, והמידע שאתם תוכלו לקבל באופן עצמאי מהרשת הוא לא תמיד מהימן או מספיק. למרבה הצער, ישנם מקרים שבהם אתם או החברה שלכם זקוקים לתשובות לשאלות קשות, כדי להגן על העסק והאינטרסים האישיים שלכם. למרבה המזל, כיום, משרד חקירות יכול לספק את המודיעין העסקי באמצעות חקירות בחו"ל, כך שאתם תוכלו להשיג את התשובות שמגיעות לכם.

      במהלך איסוך מידע עסקי, חקירות בחול יכולות לבוא לידי ביטוי במגוון אופנים. לדוגמה, אם החברה שלכם מתכננת אירוע או טיול לחו"ל, חשוב להעריך נכון את האזור בו אתם מתכננים לבקר. ביקורים ואירועים בחו"ל יכולים לספק ליריבים הזרים שלכם מספר הזדמנויות לפקח על הצוות שלכם ולצותת לפגישות. חוקרים פרטיים יכולים לבדוק מיקומי פגישות פוטנציאליים, או לעקוב בדיסקרטיות אחר העובדים שנמצאים בחו"ל במהלך נסיעות עבודה.

      חקירות בחו"ל- ביצוע בדיקת נאותות בינלאומית

      בדיקת נאותות אמינה ויסודית מאפשרת לחברה שלכם להימנע מעריכת עסקאות מפוקפקות, חובות בלתי צפויים, הונאה וסיכונים נלווים אחרים. עם זאת, בדיקת נאותות זו דורשת יותר מסתם אימות צוות והנכסים של חברה זרה. כדי להבטיח ביטחון כלכלי והגנה מפני הונאות או שותפים לא אמינים, עליכם לקבל מידע רחב יותר על ההתנהלות הכלכלית של השותפים הפוטנציאליים, שיטות העבודה והפעילות הנוכחית של החברה. הבעיה היא שיכול להיות קשה עבור חברה ישראלית להשיג את האימות על חברות בחו"ל, ללא עזרה מאנשי מקצוע מנוסים. כאן משרד החקירות של ש.כספי נכנסים לתמונה. המומחים של משרד החקירות ש.כספי מכירים את העולם ויש להם קשרים ומשאבים נרחבים בחו"ל – עם התמחות בביצוע חקירות בחו"ל. צור קשר עם ש.כספי עוד היום למידע נוסף על האופן שבו הם יכולו לענות על צורכי בדיקת הנאותות שלכם.

      שתף את המוצר

      אנחנו נתצפת בשבילך השאר פרטים ונפתור את התעלומה