לכל תעלומה אנחנו הכתובת

השאירו פרטים ונגיע לתשובה

    לכל תעלומה אנחנו הכתובת

    השאירו פרטים ונגיע לתשובה

      חוקר פרטי מעקבים

      ישנם תיקים שבהם במסגרת גילוי האמת וכל האמת מבצע חוקר מטעם משרד חקירות פרטי מעקבים ותצפיות מסוגים שונים: מעקבים נייחים, רגליים, רכובים וכן באמצעות מכשור מתקדם. פעולות אלה מחייבות מיומנות גבוהה במיוחד – הן על-מנת להגיע אל מלוא המידע הנחוץ במינימום זמן ומשאבים והן על-מנת לא להיחשף על-ידי מושא המעקב. הצוותים של ש. כספי צברו ניסיון רב בביצוע פעילות סמויה במשטרת ישראל ובחקירות פרטיות, וממלאים באופן מיטבי כל משימת עיקוב.

      באילו מקרים מבצע חוקר פרטי מעקבים?

      • חשד לבגידה – יחסי אישות הם תחום רגיש ומורכב. כל חשש או ספק עלול לערער את המסגרת והמשפחתית, ומצד שני במקרים רבים אין דרך להוכיח קיומו של קשר מחוץ לנישואין ללא מעקב יסודי וצמוד שמבוצע על-ידי איש מקצוע. במידה והחשד מתאמת, ממצאי המעקב מספקים הוכחות חד משמעיות שניתן להשתמש בהן גם בערכאות שיפוטיות.
      • חקירה כלכלית לקראת הסכם גירושין – כשאחד מבני הזוג מנסה להסתיר חלק מהנכסים שברשותו על-מנת לא לחלוק אותם או בכדי לשלם מזונות נמוכים. גם לאחר שכבר גובש הסכם גירושין ניתן לבצע מעקב ולבחון אם חלו שינויים משמעותיים אשר מצדיקים את העלאת דמי המזונות.
      • גילוי גניבות ומעילות של עובדים בחברה – ובפרט מי שעיקר פעילותו היא מחוץ לכותלי העסק.
      • חקירות ביטוח – על-מנת לאתר ניסיונות להונות את חברות הביטוח.

      ציוד משוכלל, ניסיון עשיר ויכולות אישיות גבוהות

      עבור חוקר פרטי בצפון מעקבים הם פעולה שמחייבת בראש ובראשונה תכנון קפדני. שמעון כספי, מנהלה של ש. כספי חקירות, מילא תפקידים בכירים ביחידות משטרה שהתמחו בעיקוב ותצפיות ועוסק בתחום מזה 30 שנה. הניסיון העשיר שלו בא לידי ביטוי בהכנת תוכניות פעולה מיטביות. כמו כן נעשה שימוש בציוד מגוון הכולל אמצעים לצילום ממרחק, צילום בחשיכה, מכשירי הקלטה סמויים, אמצעי קשר שונים, מכשירי מעקב מתקדמים, תחפושות ועוד. מעבר לכך כל החוקרים בחברה הם בעלי התכונות האישיות הנדרשות ממי שלוקח חלק במעקב: יכולת היטמעות בכל תא שטח, סבלנות רבה, תושייה, תשומת לב מלאה לכל פרט ופרט, אמינות ללא רבב ודיסקרטיות. לחברה רישיון מטעם משרד המשפטים והיא מקפידה על ביצוע המעקבים על-פי החוקים הרלוונטיים.

      שתף את המוצר

      אנחנו נתצפת בשבילך השאר פרטים ונפתור את התעלומה