לכל תעלומה אנחנו הכתובת

השאירו פרטים ונגיע לתשובה

    לכל תעלומה אנחנו הכתובת

    השאירו פרטים ונגיע לתשובה

      חוקר פרטי גירושין

      לכל פרידה בין בני זוג עלולים להתלוות רגשות עזים ויצרים סוערים. ישנם מצבים שבהם אחד הצדדים מנסה להסתיר מידע רלוונטי ואף גורם לנזק כלכלי משמעותי לצד השני. בעזרת משרד חקירות גירושין מתנהלים על סמך האמת וכל האמת, כך שתוכלו לפתוח פרק חדש בדרך הטובה ביותר האפשרית. לחברת ש. כספי ניסיון נרחב בביצוע חקירות במסגרת הליכי גירושין, ציוד מתקדם ומחויבות מלאה לשמירה על האינטרסים שלכם.

      איך מבטיח חוקר פרטי גירושין הוגנים?

      ישנן 3 סיבות עיקריות לפנייה אל חוקר פרטי כשעוברים הליך גירושין או לקראתו:

      • השגת הוכחות לבגידה – כשהעילה לגירושין היא בגידה, הצגת ראיות חד-משמעיות לקיומו של קשר מחוץ לנישואין משפיעה במידה בלתי מבוטלת על החלטות של בית דין רבני לגבי ההסדרים הכלכליים.
      • איתור נכסים שהוסתרו או הוברחו – חוקר פרטי מנוסה יודע לאתר חשבונות בנק סמויים, נדל"ן בארץ ובחו"ל, זכויות בעסקים שנעשה ניסיון לטשטש את הבעלות עליהם (למשל באמצעות העברתה לקרוב משפחה), אופציות (למשל של עובד בחברת היי-טק), קופות גמל, ביטוחים ועוד. חשיפת כלל המשאבים הכספיים והרכוש שעומדים לרשות הצד השני מבטיחה חלוקה הוגנת וקביעה מדויקת של דמי המזונות.
      • תיעוד פגיעה, הזנחה, הטרדה או איומים – במקרים קשים במיוחד שבהם הרקע לגירושין הוא אלימות או הזנחה, או כשתוך כדי התהליך הצד השני מתנהל באופן פוגעני, חשוב לפנות לחוקר פרטי שיתעד את המהלכים הפסולים ויאסוף הוכחות רלוונטיות.

      ניסיון רחב היקף ופעולה נחושה

      הדרכים השונות שבהן מבטיח חוקר פרטי גירושין מחייבות ידע מקצועי ומיומנות גבוהה. שמעון כספי, מי שמנהל ומוביל את חברת ש. כספי, שירת בתפקידים בכירים במשטרת ישראל ועוסק בתחום חקירות אישות מאז 1990. הניסיון העצום שלו ושל החוקרים שלצידו מתורגם לחקירות יעילות ולגילוי מלא של כל המידע הנחוץ לכם במסגרת הליך הגירושין. מעבר לכך מתאפיינים אנשי המקצוע של ש. כספי באמינות מלאה, נחישות ללא פשרות, תושייה רבה ופעולה דיסקרטית כך שאין סיכוי שהצד השני יחשוף אותה. הודות לשילוב היכולות האישיות והמקצועיות תוכלו להגן על האינטרסים החשובים לכם ולמנוע כל ניסיון להונאה מצד הצד השני.

      שתף את המוצר

      אנחנו נתצפת בשבילך השאר פרטים ונפתור את התעלומה