לכל תעלומה אנחנו הכתובת

השאירו פרטים ונגיע לתשובה

    לכל תעלומה אנחנו הכתובת

    השאירו פרטים ונגיע לתשובה

      חוקר פרטי בגבעתיים

      גבעתיים, כמו גם מקומות אחרים בארץ, הפכה משכונה קטנה שבה כולם מכירים את כולם ויכולים לסמוך זה על זו בעיניים עצומות לעיר גדולה שלמרבה הצער מתבצעות בה גם עבירות שונות. על-מנת לחשוף כל מצב שבו האמון שלכם באחרים מנוצל לרעה, כדאי לשכור את שירותיו של חוקר פרטי במרכז שמכיר היטב את העיר ושבאמתחתו ניסיון מגוון. שמעון כספי, מנהל ש. כספי חקירות, מילא תפקידי מפתח במשטרת ישראל ועוסק בתחום מזה 30 שנה, והחברה מתמחה במעקבים ותצפיות בכל רחבי הארץ ובפרט באזור המרכז.

      באילו מקרים עוסק חוקר פרטי בגבעתיים?

      • בגידות – כולל איסוף הוכחות ובמידת הצורך בניית תיק לבית משפט.
      • מעילות והונאות – תצפיות, מעקבים, חוקרים סמויים ושימוש בטכנולוגיות חכמות, על-מנת לזהות גורמים בתוך העסק או מחוצה לו שמסבים נזקים כלכליים.
      • איתור חייבים ונכסים – חקירה שרלוונטית הן לתחום העסקי והן לתחום האישי, ובפרט במסגרת הליכי גירושין שבהם אחד הצדדים מנסה להעלים חלק מנכסיו.
      • איסוף מודיעין – בדיקות מדוקדקות אודות ההתנהלות של שותפים פוטנציאליים או כל גורם עסקי אחר שכדאי לתהות על קנקנו לפני שחותמים איתו על הסכם כזה או אחר.
      • חשיפת האזנות סתר ומעקבים – עוד שירות חשוב של חוקר פרטי מיומן הוא חשיפת אמצעי מעקב שונים שמופעלים כנגדכם, כך שמידע מכל סוג שהוא לא יגיע לגורמים שרוצים ברעתכם או אל מתחרים עסקיים.

      יושרה מלאה, ניסיון רחב היקף

      אופי השירותים שמספק חוקר פרטי בצפון למגוון לקוחותיו מחייב דיסקרטיות מוחלטת ויושרה מלאה. הרזומה המקצועי של שמעון כספי – שכולל מעבר לתפקידים במשטרה גם ייעוץ לנשיא בוליביה, כהונה כיו"ר איגוד בודקי הפוליגרף הממוחשב בארץ והשלמת חקירות מסוגים שונים בהצלחה מרבית – הוא ההוכחה הטובה ביותר לרמת האמינות המרבית של ש. כספי. לחברה רישיון משרד המשפטים לעסוק בחקירות, וכל אנשי המקצוע שמועסקים בה מתאפיינים ביכולות גבוהות הן בביצוע מעקבים ותצפיות והן בהפקת מלוא התועלת האפשרית מאמצעים טכנולוגיים משוכללים. תושייה, נחישות ומחויבות לכל לקוח משלימות שירות מצוין וחשיפת האמת וכל האמת בכל חקירה.

      שתף את המוצר

      אנחנו נתצפת בשבילך השאר פרטים ונפתור את התעלומה