לכל תעלומה אנחנו הכתובת

השאירו פרטים ונגיע לתשובה

    לכל תעלומה אנחנו הכתובת

    השאירו פרטים ונגיע לתשובה

      המחיר מפתיע והתוצאות מובטחות

      מעסיקים מעריכים לא רק את ניסיון העבודה של עובד חדש, אלא גם את התכונות האישיות, כמו גם את הסיכונים שהפנים החדשות של כוח העבודה מביאות איתה. אין זה סוד שמועמדים רבים מייפים את הישגיהם, כישוריהם המקצועיים ומסתירים עובדות לא רצויות על עצמם. למעסיק יש דרך קלה לברר את האמת על מועמד – בעת הגשת מועמדות לעבודה, יציע עבורכם מכון פוליגרף מחיר נוח, כאשר הבדיקה חייבת להיעשות בהסכמתו המלאה של העובד.

      מכון פוליגרף מחיר ותהליך ביצוע בדיקת הפוליגרף

      כיצד מתבצעת הבדיקה, האם היא חוקית, האם עבור ביצוע בדיקה בעזרת מכון פוליגרף מחיר ישתלם? שאלות אילו נשאלות ונשקלות על ידי המעסיקים והעובדים פני קבלת החלטה לביצוע הפוליגרף. הפוליגרף הוא מכשיר עם חיישנים המודדים מדדים גופניים כמו נשימה, דופק, הזעה, לחץ ועוד. החיישנים מוצמדים לנבדק – על הידיים ועל הבגדים בפלג הגוף העליון. בודק הפוליגרף העורך את המחקר, שהוא בדרך כלל חוקר פרטי מוסמך, עורך תחילה שיחה בעל פה עם העובד החדש, מסביר את מהות השאלות שיעלו במהלך הבדיקה, ורק לאחר מכן עובר ישירות להליך עצמו. לאחר סיום הבדיקה, מתקיים ראיון נוסף, לאימות הנתונים. במשך זמן מה, המומחה מגבש את תוצאות הדו"ח, ולאחר מכן מציג אותן ללקוח.

      אילו שאלות נשאלות במהלך הבדיקה?

      במהלך השיחה המקדימה, החוקר הפרטי העורך את הבדיקה דן בפירוט בכל הנושאים. למשל, נושא הגניבה במקום העבודה יכול לקבל פנים רבות, וללא הדרכה מוקדמת, ניתן לקבל תוצאות כוזבות. יש עובדים שתחשבים בגניבה מחברת ומתביישים בה, בעוד שאחרים לא רואים בעיה בגניבה וניכוס ערכים חומריים משמעותיים יותר, למשל זוג מחשבים חדשים, מתוך אמונה ש"מגיע להם". לכן בשיחה מקדימה מציינים מראש את קנה המידה, ובהתאם לכך מנוסחות שאלות במהלך הסקר. השאלות שמעסיק יכול להתעניין בתשובתן הן:

      • האם הפונה משתמש בסמים;
      • האם קיים רישום פלילי;
      • האם היו עובדות של זיוף מסמכים, גניבה, שוחד וכדומה;
      • האם קיימות הלוואות שלא שולמו, מזונות, התחייבויות אחרות;
      • נוכחות של קשרים פליליים;
      • סיבות לחיפוש עבודה, פיטורים מהקודמת.

      חשוב לדעת שלא בכל תחומי החיים יש למעסיק את הזכות החוקית לערוך בדיקת פוליגרף. במהלך בדיקה דרך מכון פוליגרף מחיר הבדיקה כלל לא קובע את תוכן ומהות השאלות, כאשר לנבדק אין זכות לשאול שאלות על חייו האישיים, נטייתו המינית, דתו, השקפותיו הפוליטיות של העובד. משרד החקירות של ש.כספי הם בודקי פוליגרף מוסמכים העורכים בדיקות עובדים ומבחני פוליגרף בנושאים אחרים. צרו קשר עם ש.כספי לבירור כל התנאים.

      שתף את המוצר

      אנחנו נתצפת בשבילך השאר פרטים ונפתור את התעלומה