לכל תעלומה אנחנו הכתובת

השאירו פרטים ונגיע לתשובה

    לכל תעלומה אנחנו הכתובת

    השאירו פרטים ונגיע לתשובה

      בעיות במערכת היחסים? נמצאים על סף גירושין?

      לא כל מערכת יחסים זוגית מצליחה להתקיים למרות הלחצים של הסביבה החיצונית לאורך שנים ארוכות. יש מי שמתמודד עם האתגרים ויש מי שבוחר לעצור לרגע אחד ולהסתכל על בן או בת הזוג דרך משקפיים אחרות. בהנחה שיש לכם יסוד סביר או לכל הפחות חשש שבן או בת הזוג שלכם מנסים לפגוע בכם מבחינה כלכלית במהלך הפרידה, שירותי חקירה כלכלית גירושין הם שירותים נחוצים וחשובים במיוחד שאתם חייבים לתכנן על הצד הטוב ביותר. ביחד עם חוקר פרטי מומחה, אשר יודע איך לנהל בצורה מקצועית חקירה כלכלית גירושין, אפשר למצות את הזכויות שלכם מצד אחד אבל גם להצליח לסיים את הליך הגירושין תוך מינימום פגיעה בילדים או בבן הזוג. אנחנו בצוות המקצועי של משרד החקירות ש. כספי יכולים ללוות אתכם שלב אחרי שלב, ולבנות חקירות כלכליות מקצועיות וחשאיות. אנו שמים דגש על איתור רכוש לשם עיקול ו/ או לשם בדיקה, לדוגמת איתור נדלן, רכבים, בנקים, עיסוק, קשרים לחברות, ביטוחים ועוד .

      חקירה כלכלית גירושין – לניהול חלוקת ממון הוגנת יותר

      לפני שיוצאים לתהליך גירושין אמוציונלי, צריך להבין מהן המטרות שלשמן אתם נלחמים. חקירה כלכלית גירושין, לא חייבת להיות חקירה שמשאירה אתכם במצב של מחלוקת מתמדת עם בן או בת הזוג. אלא חקירה שמאפשרת לכם לדעת בדיוק מה היא חלוקת הממון ההוגנת שצריכה לשרת גם אתכם וגם את הילדים שלכם. אם יש אלמנט פיננסי סמוי מן העין שבני הזוג מסתירים, או שיש התנהלות לא תקינה בנושא כספים, האנשים שנפגעים בצורה הישירה והבעייתית ביותר הם הילדים שלכם. לפיכך, חשוב לכם להשקיע את מירב המאמצים בגילוי כל המידע שקשור לנכסים כלכליים שצברתם במהלך מערכת היחסים הזוגית, ולבצע חלוקת ממון הוגנת שמתאימה לכל בני המשפחה שלכם.

      שמרו על הזכויות שלכם ועל הילדים שלכם

      בסופו של יום, השמירה על זכויות וחובות במהלך הגירושין, תעזור לעתיד של הילדים שלכם ותהיה החלטה שאתם תשמחו לקבל, כדי לאפשר לעצמכם לבנות מחדש חיים בפרק ב'. הידע והניסיון של צוות ש. כספי יעזור לכם לשמור על החקירה מתחת לרדאר ויאפשר לכם לקבל החלטות שישרתו את הליך הגירושין, גם כשהמצב לא רגוע כלל.

      שתף את המוצר

      אנחנו נתצפת בשבילך השאר פרטים ונפתור את התעלומה