לכל תעלומה אנחנו הכתובת

השאירו פרטים ונגיע לתשובה

    לכל תעלומה אנחנו הכתובת

    השאירו פרטים ונגיע לתשובה

      ביצוע של משימות שונות בתחום החקירה, כלכליות וגם פרטיות

      משרד חקירות משרת לקוחות עסקיים, ציבוריים ופרטיים. הוא מבצע עבורם משימות שונות כולל חקירות שונות. החקירות המבוקשות ביותר הן כלכליות ואישות פרטיות. המידע נאסף בדרכים שונות. בסוף כל משימה מכין החוקר דו"ח מפורט על הממצאים שהתגלו. חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רב.

      משרד חקירות – פועל תחת רישיון

      משרד חקירות פועל תחת רישיון של משרד המשפטים. כל המידע נאסף בדרכים חוקיות ויש לכך מספר סיבות. ראשית, כמובן, כיבוד החוק. צריך לציין כי עבירה על החוק נחשבת לפלילית ועלולה לשלול רישיון. סיבה חשובה אחרת הינה שמידע שהושג בדרך לא חוקית נפסל בעת הוכחות בבית משפט. ניתן למצוא מספר דוגמאות בולטות לחקירות כלכליות. בין היתר, מידע על אנשים התובעים את הביטוח לאומי ויש חשש שדווחו פרטים לא נכונים על מצבם הפיזי והבריאותי. שירות נוסף הוא השגת מידע לבנק על חייב שלא משלם חובו, כמו כן, חקירה על חשוד במפעל העוסק בריגול תעשייתי ועוד. חקירות אישות הן למידע אפשרי על בן זוג שבוגד, על בן זוג שמסתיר רכוש משותף תחת שם אחר ועוד. המידע מושג על ידי חיפוש  במאגרי מידע, לאחר מעקבים ותצפיות ובדרכים אחרות. לרשות החוקרים עומדים מכשירי וכלים שונים כמו מצלמות, משקפות, מכשירי הקלטה, מצלמות זעירות נסתרות ועוד. יש המשתמשים בתחפושות בעת מעקב צמוד.

      דו"ח מפורט

      דו"ח מפורט כולל בתוכו הסברים, תיאורים ומלל אחר. בנוסף, תמונות, סרטונים, תמלול של הקלטות ועוד. כל מזמין דו"ח ישתמש בו על פי רצונו. הוא יכול לקבל החלטות שונות כולל אסטרטגיות. שווה להשקיע בחקירה כי היא יכולה להצביע גם שהאובייקט שנבדק לא ביצע שום עבירה.

      שירות ברמה גבוהה

      חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ, חקירה מוקפדת, דו"ח מפורט, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים בין היתר ממתן שירות מעולה ללקוחות רבים לאורך שנים. הם ישמחו להעמיד את יכולותיהם וכישוריהם לטובת נוספים.

      שתף את המוצר

      אנחנו נתצפת בשבילך השאר פרטים ונפתור את התעלומה