לכל תעלומה אנחנו הכתובת

השאירו פרטים ונגיע לתשובה

    לכל תעלומה אנחנו הכתובת

    השאירו פרטים ונגיע לתשובה

      אנשים מקצועיים המספקים מידע במגוון תחומים

      משרדי חקירות מספקים שירותים נאמנים ללקוחות פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים. אחד המבוקשים ביניהם הוא חקירות לצורך קבלת מידע סמוי הנדרש להם. ניתן למצוא חקירות כלכליות, בין אישיות, סייבר, בינלאומיות ואחרות. המידע מושג בדרכים שונות ועל פי החוק. החוקרים משתמשים בשיטות שונות לאיסוף המידע. חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רב ערך.

      משרדי חקירות – חוקרים ומגישים דו"חות

      משרדי חקירות מבצעים את משימות החקירה המבוקשות ומגישים עליהם דו"חות מפורטים. הן יכולות להיות כלכליות ובין היתר: איסוף מידע על אדם החייב כסף לבנקים הרוצים לדעת על הרכוש והנכסים ברשותו לטובת הטלת עיקולים וכדומה. אחרת נעשית על עסק או איש עסקים שרוצים להיכנס לשותפות עסקית. מידע כזה יכול להיות מוצלב עם נתונים המסופקים על ידם. קיימים נושאים אחרים. חקירה בין אישית פרטית היא לרוב, בענייני בגידות, הסתרת רכוש משותף מפני בן זוג נשוי ועוד. את המידע אוספים תוך בדיקה במאגרי מידע מגוונים על ידי מעקבים ותצפיות, מצלמות ומכשירי הקלטה סמויים בתוך מבנים, האזנת סתר ועוד. כל השיטות הללו חוקיות כי אחרת החומר המובא אינו קביל בבתי משפט. ברור גם, שחוקר הפועל בניגוד לחוק צפוי להיענש בגין העבירה הזאת הנחשבת לפלילית.

      דו"ח ותוצאותיו

      דו"ח מפורט מוגש עם מלל לגבי הממצאים. במקרים רבים מצורפים תמונות, סרטונים ותמלילי שיחות מוקלטות וחומרים אחרים. ממצאים חשובים יכולים להועיל בקבלת החלטות שלעיתים, הינן אסטרטגיות. למשל: נסיגה ממיזם עסקי משותף או כניסה אליו, גירושין, סירוב של המוסד לביטוח לאומי למתן קצבת נכות לאדם מתחזה ועוד. גם מידע המנקה בן זוג מחשד יכול להועיל רבות.

      חברת חקירות מעולה

      חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ, שירותים מגוונים נוספים, מתן עדות והגנה על דו"ח בבתי משפט ובבוררות, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירות איכותי ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הם ישמחו להעמיד את יכולותיהם וכישוריהם לטובת נוספים.

      שתף את המוצר

      אנחנו נתצפת בשבילך השאר פרטים ונפתור את התעלומה