לכל תעלומה אנחנו הכתובת

השאירו פרטים ונגיע לתשובה

    לכל תעלומה אנחנו הכתובת

    השאירו פרטים ונגיע לתשובה

      איש מקצוע לחקירות כלכליות ופרטיות

      חוקר פרטי מחיר נקבע על פי מהות ההזמנה. ניתן למצוא חקירות כלכליות, פרטיות, לאיסוף מידע, סייבר ועוד. המידע נאסף בדרכים שונות ולעיתים, נדרשות שעות עבודה ארוכות. בסיום החקירה מוגש דו"ח למזמין המפרט אודות הממצאים. חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע חשוב .

      חוקר פרטי מחיר – סביר ונוח

      חוקר פרטי מחיר נקבע על פי מחירי השוק בהתאם לכמות העבודה שנעשתה על התיק. חקירות כלכליות, למשל, נועדו להשגת מידע על אנשים החייבים כספים למוסדות בנקאיים, שהגישו תביעות לחברות ביטוח ולמוסד לביטוח לאומי, על שותפים עסקיים בפוטנציה ועוד. את המידע בהם אוספים ממאגרי מידע שונים, ממעקבים ותצפיות ועוד. מעקב אחר אובייקט החשוד בבגידה, למשל, נעשה כאשר כל העת מתצפתים עליו. לעיתים יש צורך במספר חוליות הנוסעות אחריו במכונית, המתצפתות על צימר אליו נכנסים ועוד. למעקב כזה מוקצים מספר אנשים ומטבע הדברים שעלותם יקרה. גם חיפוש במאגרי מידע מחייב תשלומים שונים ועוד. ניתן להוסיף לכך את הציוד המתוחכם הנדרש ובכלל זה משקפות, מצלמות איכותיות המצלמות למרחוק ועוד.

      ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ

      חוקר פרטי

      ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ

      חוקר חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רב.

      שמירה על החוק

      תפקיד החוקר הוא לספק את המידע הנחוץ אבל הוא חייב לעשות זאת תוך כדי שמירה על החוק. איסוף המידע הופך כאן למורכב כי אסור לפלוש למקום הימצאו של האובייקט. ניתן, למשל, לצלם גבר נכנס לצימר ולצלמו בשעת יציאה. השהייה ליד צימר כזה כרוכה בהמתנה ארוכת שעות. כל ההוצאות הללו ואחרות מתומחרות.

      שירות ממומחים

      חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ, חקירה איכותית, הגשת דו"ח, מתן עדות בבית משפט על פי צורך ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירות איכותי ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישרתו בשמחה אחרים.

      שתף את המוצר

      אנחנו נתצפת בשבילך השאר פרטים ונפתור את התעלומה