לכל תעלומה אנחנו הכתובת

השאירו פרטים ונגיע לתשובה

    לכל תעלומה אנחנו הכתובת

    השאירו פרטים ונגיע לתשובה

      איש מקצוע המציג דו"ח מסודר

      משרד חקירות פרטי מומלץ מציע שירותיו ללקוחות פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים. כל אחד מבקש לקבל מידע סמוי היכול להועיל לו. את המידע משיגים בדרכים שונות. למשרד יש רישיון ממשרד המשפטים לפעילותו. חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רלוונטי.

      משרד חקירות פרטי מומלץ – הגשת דו"ח לאחר חקירה

      משרד חקירות פרטי מומלץ משיג את כל המידע בדרכים ושיטות חוקיות. כל חוקר חייב לפעול על פי החוקים הקיימים שמטרתם הינה שמירה על כבוד האדם וחירותו. המשמעות היא שלא ניתן לחדור לפרטיותו בשום צורה ושלא בהסכמתו או ידיעתו. כך המידע שמושג אף קביל בבתי משפט. את הדו"ח הוא מגיש לאחר סיום המשימה, ובעת הצורך, גם יכול להגן עליו בעת בוררויות ודיונים. ניתן למצוא חקירות מבוקשות כמו כלכליות ופרטיות בין אישיות. הכלכליות נועדו להשגת מידע על אנשים. כך, על חייבים כספים לבנקים ונושים אחרים, אחרים המתחזים לנכים בפני חברות ביטוח, על שותפים פוטנציאליים לעסק ועוד. חקירות פרטיות בין אישיות נועדו לגילוי בגידות, לאיתור רכוש משותף שהוסתר מבן זוג ועוד. את המידע משיגים בדרכים שונות, ובין היתר, באמצעות חיפוש במאגרי מידע חשובים, מעקבים, תצפיות, התקנת מצלמות ומכשירי הקלטה נסתרים, ציתות והאזנות סתר ועוד. עושים גם שימוש במצלמות, משקפות, כלי רכב למעקבים ואמצעים יעילים נוספים.

      ממצאים שונים

      דו"ח מסודר כולל תיאורים בכתב, תמונות, סרטונים, תמלילי שיחות מוקלטות ועוד. כל אחד עושה שימוש אחר במידע שהתקבל לידיו. איש עסקים יכול לסגת מעסקה מתוכננת, בנק יכול להטיל עיקול על נכס שהתגלה במהלך חקירה, בן זוג יכול לפתוח בהליכי גירושין ועוד. גם מידע המנקה מחשדות יכול לתרום.

      שירות מחברה בעלת שם

      חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ, שירותים משיקים, עדות בבתי משפט, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירות מקיף ואיכותי ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הם ישרתו בשמחה נוספים.

      שתף את המוצר

      אנחנו נתצפת בשבילך השאר פרטים ונפתור את התעלומה