לכל תעלומה אנחנו הכתובת

השאירו פרטים ונגיע לתשובה

    לכל תעלומה אנחנו הכתובת

    השאירו פרטים ונגיע לתשובה

      איך לעבור בדיקת פוליגרף?

      כל מי שמתבקש להתחבר לפוליגרף, המכשיר שמוכר גם בכינוי המקובל "גלאי שקר", מעוניין באופן טבעי לדעת כיצד עליו להתנהג במהלך הבדיקה. התשובה הטובה ביותר לשאלה איך לעבור בדיקת פוליגרף במרכז היא להקפיד על אמירת האמת. כשהבדיקה מתבצעת על-ידי אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים כמו הבודקים של חברת ש. כספי, תקבלו הנחיות ברורות ומדויקות שיעזרו לכם לעבור את התהליך ללא חששות מיותרים.

      איך לעבור בדיקת פוליגרף – דגשים חשובים

      הגעה לבדיקת פוליגרף עשויה לנבוע ממגוון רחב של סיבות, ובהן חשד לבגידה, בדיקה תקופתית במקום העבודה, כחלק מתהליך קבלה לתפקיד רגיש ועוד. הדגשים העיקריים שכדאי לדעת לקראת הבדיקה במכון פוליגרף:

      • ביגוד נוח – מומלץ להתלבש באופן מכובד ונוח, כדי ליצור רושם ראשוני חיובי ומצד שני לא לחוש לחץ מיותר תוך כדי הבדיקה.
      • תשובות מדויקות וברורות – בודקי פוליגרף מיומנים אמונים על ניסוח ברור ומדויק של כל השאלות שמוצגות לנבדקים. רצוי מאוד להקפיד על תשובות שגם הן ברורות, חד משמעיות ולא מותירות מקום לספק.
      • לא לנסות להשפיע על תוצאות הפוליגרף – אלכוהול, סמים ממריצים, מריחואנה וכדורי הרגעה משפיעים על המדדים הפיזיים שמנתר הפוליגרף ועל כן משבשים את הבדיקה. אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בתחום מזהים מיד את העיוות והבדיקה תיפסל.
      • הסכמה מלאה ומודעת – על-פי החוק בישראל אסור לחייב אדם לעבור בדיקת פוליגרף. מעבר לכך, אין להשתמש בסירוב של אדם לבצע בדיקה זו כעילה להאשמתו. הסכמה מלאה ומודעת להשלכות האפשריות של הבדיקה מאפשרת רגיעה ותורמת לרמת המהימנות המרבית של הממצאים.

      אווירה עניינית ומשרת רוגע

      גם לאישיות של אנשי המקצוע שמפעילים את המכשיר ומציגים את השאלות יש השפעה על התשובה לשאלה איך לעבור בדיקת פוליגרף בשלום. בודקי הפוליגרף המנוסים של חברת ש. כספי משרים אווירה עניינית ומרגיעה, כך שניתן יהיה להשלים את כל השאלות ללא עיכובים מיותרים ומבלי שהחוויה תהפוך למאיימת או מלחיצה יתר על המידה. המערכת הממוחשבת המתקדמת שבאמצעותה מתבצעת הבדיקה מסייעת לניתוח אופטימלי של הממצאים והבקיאות הרבה של הבודקים מבטיחה הגעה לאמת.

      שתף את המוצר

      אנחנו נתצפת בשבילך השאר פרטים ונפתור את התעלומה