לכל תעלומה אנחנו הכתובת

השאירו פרטים ונגיע לתשובה

    לכל תעלומה אנחנו הכתובת

    השאירו פרטים ונגיע לתשובה

      איך ומתי תצטרכו שירות של מכון פוליגרף?

      לא כל אחד יכול לקחת על עצמו את האחריות לייצר הליכי חקירה מקצועיים המבוססים על שירותי פוליגרף אמינים. תפעול מכון פוליגרף הוא עניין מקצועי הכרוך בשנים של הכשרה והכנות. ומעבר לכך במדינת ישראל צריך לקבל את אישור משרד המשפטים כדי לעסוק בחקירות פרטיות, ויש צורך לעמוד בסטנדרט אתיקה מוקפד מאוד, בגלל הרגישות שטמונה בנושאים אלו. לכן, אם אתם מעוניינים לקבל שירותי מכון פוליגרף מקצועי וחשוב לכם לייצר תוצרים שעומדים בדרישות האתיקה, אתם צריכים למצוא מכון פוליגרף שעומד בסטנדרט הזה ויפה שעה אחת קודם. אנחנו, אנשי הצוות המקצועיים של משרד החקירות ש. כספי מציעים שירותי מכון פוליגרף אמינים ומהימנים שעוזרים לכם למצות כל תהליך חקירה שאתם צריכים.

      שירותי מכון פוליגרף – מגיוס ועד הגנה בבית המשפט

      יש כל כך הרבה סיבות שבגללן צריך להזמין שירותי מכון פוליגרף לאורך החיים, ובין היתר אפשר למצוא סיבות כמו:

      1. אימות במהלך חקירות פרטיות. בין שני דוברים שמתקשים על גרסאות שונות, או אחרי שבן זוג נתפס בבגידה, אפשר לוודא שכל אחד מהמעורבים החקירה באמת אומר את האמת, וכך לקבל החלטות בנוגע להמשך החקירה.
      2. לטובת יצירת נדבך נוסף של ראיות שיכולות להשלים את קו ההגנה שלכם בבית המשפט. אומנם פוליגרף אינו נחשב בתור ראיה קבילה בבית משפט, אבל זו בהחלט אופציה לקבל עוד תמיכה לראיות הקיימות.
      3. כדי להבטיח שאתם מקבלים לעבודה רק עובדים עם עבר מקצועי נקי, אשר לא צפויים לפגוע בבית העסק שלכם בצורה כזו או אחרת.

      לכל צורך שלא יהיה – יש לכם נותן שירות מהימן

      לא משנה מה היא הסיבה שבגללה אתם בוחרים להזמין שירותי מכון פוליגרף, חשוב לקחת בחשבון את רמת המקצועיות של הצוות שאיתו אתם בוחרים לעבוד. אל תהססו לבחור רק את הטובים ביותר, כדי לקבל תוצאות מהימנות ואמינות, ולהבטיח שאתם פועלים על בסיס המידע בצורה הנכונה. אנחנו, בחברת החקירות ש. כספי, נלווה אתכם שלב אחרי שלב עד שתוכלו להגיע אל האמת בצורה הנכונה לכם. חברתנו  עוסקת בכל סוגי בדיקות הפוליגרף מזה עשרים וחמש שנה .החברה חברה באיגוד בודקי הפוליגרף בישראל i.p.e.a

      שתף את המוצר

      אנחנו נתצפת בשבילך השאר פרטים ונפתור את התעלומה